اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد راهیان نور:

بیداری اسلامی جهان، نتیجه تلاش انقلاب اسلامی ایران است

دبیر ستاد راهیان نور گفت: بیداری اسلامی ایجاد شده در جهان نتیجه تلاش و ایستادگی ملت و مسئولان نظام اسلامی ایران است.

بیداری اسلامی جهان، نتیجه تلاش انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، نادر ادیبی صبح امروز در یادواره شهدای این شهرستان در مسجد جامع اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما در مقطعی از دنیا آغاز شد که تمام استکبار در حال برچیدن ندای اسلام‌ خواهی در جهان بودند.

وی افزود: ایران که کشوری شیعی بود در آن زمان  کشورهای طاغوت و استکبار می‌خواستند این کشور مسلمان را از گردونه مبارزه با استکبارستیزی حذف کنند.

ادیبی با اعلام اینکه امام راحل با جهاد فراوان و با همکاری مردم و علما وارد عرصه شد تا انقلاب اسلامی به نظام اسلامی را که باعث عزت و اعتبار است را پیاده کند، گفت: ندای امام امت خیزش عظیمی را علیه جریان استکبار ایجاد کرد و نشان داد که نباید کرسی‌های طاغوتی و استکباری نبض ایران  را به دست گیرند.

دبیر ستاد راهیان نور کشور با تاکید بر اینکه نظام اسلامی ما با نگاه به مردم و عقاید کاملا دینی شکل گرفت، اذعان داشت: امام خمینی(ره)، انقلاب و ملت ما را پدیده‌ای بی‌نظیر دانست که الگوی تمام عیار برای ملت‌ها است و جریان استکبار وقتی قدرت انقلاب را دید تمام توان خود را به کار گرفت تا مسیرش را به انحراف بکشاند.

ادیبی با ابراز اینکه قبل از جنگ، گروهک‌های زیادی تلاش داشتند تا جلوی استقرار حکومت اسلامی را بگیرند و ارکان نظام را برهم بزنند، ادامه داد: یکی از این نمونه‌ها در آمل شکل گرفت که مردم آمل در ششم بهمن ماه سال 1360 با درهم شکستن قدرت منافقان و کمونیست‌ها، آمل معروف به هزار سنگر شد و حماسه مردم آمل در وصیت‌نامه امام امت جای گرفت.

ادیبی اذعان داشت: جنگ تحمیلی حاصل نتیجه مجاهدت‌، تلاش و کوشش ملت بود که باعث استقرار نظام شد.

وی گفت: انقلاب ما یک قاعده خارج از تفکر استکبار بود و بر همین اساس مبارزه با ملت ما ایجاد شد.

دبیر ستاد راهیان نور کشور انقلاب ما را ایدئولوژی خاصی دانست که مبانی دینی در آن ایجاد شده بود، اضافه کرد: جنگ ایران تنها جنگی بود که در آن تمام قدرت‌های استکباری به وحدت رسیدند.

وی ادامه داد:  آمار کسانی که علیه ایران اسلامی وارد جنگ شدن بین 25 تا 40 کشور دنیا بود.

این مسئول اضافه کرد: این کشورها در عرصه‌های مختلف نیروی انسانی، تجهیزات، علم، دانش جنگی و تکنولوژی با دشمن ایران همکاری می‌کردند.

ادیبی با تاکید اینکه ملت ما با انگیزه‌ای متعالی و هدفی واحدی که داشت در برابر عراق و دیگر حامیانش ایستادگی کرد، گفت: ما در حالی در جنگ تحمیلی پیروز شدیم که دشمن به اهدافش نرسید و حتی نتوانست یک وجب از خاک ما را در اختیار بگیرد.

وی پیروزی در جنگ را نشان‌‌د‌هنده قدرت مطلق مردم ایران دانست و ثمره آن را صدور انقلاب برشمرد.

ادیبی ادامه داد: امام امت فرمودند که ما توانستیم در جنگ انقلاب خود را صادر کنیم.

دبیر ستاد راهیان نور کشور نتیجه انقلاب اسلامی را بیداری اسلامی در سراسر دنیا دانست و گفت: دفاع مقدس صرفا یک حادثه تاریخی و نقل یک سری خاطرات نیست بلکه مجموعه ای ارزش‌آفرین و افتخارآمیز برای آیندگان اشت.

انتهای پیام/86012/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول