اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چالوس:

بیداری اسلامی عامل ایستادگی در برابر حاکمان زورگو است

امام جمعه شهرستان چالوس گفت: بیداری اسلامی عامل ایستادگی در برابر حاکمان زورگو است.

بیداری اسلامی عامل ایستادگی در برابر حاکمان زورگو است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس،حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی نوری بعد از ظهر امروز در نشستی با پرسنل فرماندهی انتظامی شهرستان بابل اظهار داشت: بیداری اسلامی که به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا و اخلاص امام عزیزمان و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به وجود آمده است، موجب شد تا مسلمانان کشورهای دیگر در مقابل حاکمان زورگو و ستمگر ایستادگی کنند.

وی خطاب به نیروهای زحمتکش و خدوم انتظامی شهرستان بابل افزود: شما حافظان امنیت آسایش و آرامش در بین مردم هستید.

راشدی تصریح کرد: شهرستان بابل ویژگی‌های منحصربه‌فرد دارد از ویژگی‌های این شهرستان مردم با صفا، متدین و وجود روحانیون بزرگ در گذشته و امروز بوده و بابل مرکز دین داری و دیانت در استان است.

 امام جمعه شهرستان چالوس خاطرنشان کرد: وجود طلبه‌های فراوان در حوزه‌های علمی استان و چه در حوزه قدیم بابل نشان دهنده عمق ایمان، تقوا و پرهیزگاری خانواده‌ها است.

وی با تأکید بر دوری از جهل، نادانی و گمراهی بیان داشت: تمام مشکلات و حوادث ناشی از جهل و نادانی است که در بین مردم است اگر مردم این را بفهمند دیگر به فکر آزار و اذیت و ایجاد مزاحمت برای دیگر شهروندان نیستند.

راشدی یادآور شد: انقلاب با شکوه اسلامی ایران بر پایه فهمیدن حقایق، کشف بدی‌ها و ایستادگی در برابر ظلم و جور تأسیس شده است.

وی با اشاره به این که امروزه یکی از بزرگترین مشکلات بشر استرس‌ها، نگرانی‌ها و دغدغه‌های روحی و فکری است، گفت: پرسنل انتظامی به دلیل اینکه نظم و امنیت را ایجاد می‌کنند بدون شک یکی از صفات خدا را دارند.

 امام جمعه شهرستان چالوس با اشاره به جایگاه نیروی انتظامی در جامعه گفت: مردم به نیروی انتظامی احترام می‌گذارند چون شما بزرگترین سرمایه وجودی که جانتان است را در کف دست می‌گیرید، همان طوری که شهدا، آزادگان و جانبازان عزیزمان همین کار را کردند شما هم تداوم بخش راه و اهداف آنان هستید.

امام جمعه چالوس با اشاره به اینکه در جامعه هیچ امری به اندازه امنیت و نظم آرامش و آسایش عمومی ارزشمند نیست، افزود: اگر در جامعه‌ای همه چیز باشد ولی امنیت نباشد آن جامعه هیچ چیز ندارد و ارزشمندترین سرمایه در هر جامعه‌ای امنیت است.

وی محور وحدت و یکپارچگی را دینداری و بندگی در برابر خدا عنوان کرد و گفت: اعتقاد نداشتن به خدا از مسائلی است که باعث می‌شود انسان به سمت روزی حرام برود بنابراین وظیفه ما است تا باور خدا را در دل‌مان قوی کنیم و  از انجام فعل حرام خودداری کنیم.

راشدی خطاب به پرسنل فرماندهی انتظامی این شهرستان افزود: شما باید با اقتدار خود را در برابر افرادی که به دنبال ناامنی و مشکلات در جامعه هستند، حفظ کنید.

انتهای پیام/86004/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول