اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قدس گیلان:

ایران الگوی حرکت بیداری اسلامی در منطقه است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: ایران الگوی حرکت بیداری اسلامی در کشورهای منطقه است.

ایران الگوی حرکت بیداری اسلامی در منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هامون محمدی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح سازمان بسیج رسانه گیلان، تشکیل بسیج رسانه در دوره حساس فعلی را مهم دانست.

وی با بیان اینکه ایران الگوی حرکت بیداری اسلامی در کشورهای منطقه است، اظهار کرد: برای رسیدن به این جایگاه مهم بسیار تلاش شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان به روند پیروزی انقلاب و حکومت اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: برقراری حکومت اسلامی با انتخاب مردم صورت گرفت و ما وارد یک مسیر شدیم که معرفی کننده تفکر جدید بود.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران هر روز به توفیقات بیشتری دست پیدا می‌کند، تصریح کرد: دنیای استکبار از این پیشرفت ناراحت بود و تمام توان خود را برای مقابله با ما به‌ کار گرفتند.

محمدی اضافه کرد: ما نیز تمام توان خود را برای مقابله با استکبار به‌ کار گرفتیم و برخی افراد نتوانستند در مقابل وسوسه‌های دنیای استکبار تحمل کنند و فتنه 88 را به وجود آوردند.

وی با بیان اینکه برخی‌ها در تلاش هستند تا صورت مسئله واقعی جریان فتنه 88 را پاک کنند، یادآور شد: آگاهی و بصیرت مردم بیشتر از این مسائل است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه امروز چهره‌های حامیان فتنه برای مردم نمایان شده است، خاطرنشان کرد: این‌ها کسانی بودند که در فتنه 88 لجاجت کردند.

وی با اشاره به اینکه این خیال باطل است که تصور کنیم استکبار جهانی از ایران دست برمی‌دارد، گفت: برخی کشورهای عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل ادعای صلح دارند.

محمدی تهدیدها را جدی خواند و یادآور شد: کسی که معتقد است اگر ایران از تمامیت ارضی و حقوق هسته‌ای خود دفاع نمی‌کرد مشکلی نیز ایجاد نمی‌شد و تحریم به وجود نمی‌آمد، کاملاً در اشتباه است زیرا در آن صورت مستکبران به دنبال دستیابی به منابع ذخایری کشورمان بودند.

وی با تصریح بر اینکه هر حرکت ما باید در مسیر استقلال و استحکام ارزش‌های اسلام و انقلاب باشد، خاطرنشان کرد: حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب یکی از مؤلفه‌های بسیار اثرگذار در قدرت ملی است که موجب بیمه کشور می‌شود و این رویای دست نیافتنی دیگر کشورهاست.

فرمانده سپاه قدس گیلان تشکیل بسیج مردمی را زمینه‌ساز حضور مردم در تمام صحنه‌ها دانست و افزود: امروزه بسیج برای سرعت بخشیدن به حرکت در حال رشد انقلاب اسلامی نقش مهمی دارد.

وی حضور در صحنه را بزرگ‌ترین آزمون عمومی خواند و خاطرنشان کرد: ملت ایران به خوبی توانست در این آزمون سربلند شود.

فرزند شهید حجت‌الاسلام انصاری رایزن فرهنگی ایران در بیروت نیز اظهار کرد: تاسیس بسیج رسانه نباید محدود به مرزهای ایران باشد بلکه باید در دنیا گسترش یابد.

محمدمهدی انصاری تصریح کرد: امیدواریم شاهد افزایش نفوذ ارزش‌ها در رسانه‌های گیلان باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در مراسم مذکور اظهار کرد: امروزه با موضوع جنگ رسانه نقش بصیرت‌افزایی و ایجاد روح امید در مردم بر کسی پوشیده نیست.

علی اسماعیل‌پور به جایگاه رسانه‌ای گیلان اشاره کرد و یادآور شد: گیلان دارای 158 نشریه فعال و نیمه‌فعال، 9 روزنامه و 30 پایگاه خبری ‌تحلیلی است.

به گفته وی، گیلان با سرانه 46 دقیقه مطالعه روزنامه در شبانه‌روز رتبه نخست کشوری را دارد.

روح‌الله جهاندیده به عنوان مسئول بسیج رسانه گیلان معرفی شد.

انتهای پیام/2300/ز40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول