اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

بیداری اسلامی زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت است

امام جمعه ابرکوه گفت: بیداری اسلامی زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت است.

بیداری اسلامی زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابرکوه با اشاره به شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) اظهار داشت: ما موظفیم پیش زمینه را برای آرمان والای جهانی انقلاب اسلامی به لطف خدا فراهم کنیم و با اجرایی کردن قانون عدل الهی، افشا و جلوگیری از زورگویی و زورگیری و روحیه استکباری سردمداران ستم در جهان و منع از فساد و فحشا و کجروی ها و رعایت حدود شرعی در کشور و کوتاه کردن دست ظالمان و احقاق حقوق حقه مستضعفان در این راستا گام برداریم.

وی افزود: وظیفه داریم کاری کنیم که بیداری اسلامی در جهان ایجاد شود و بیداری ملت های مستضعف جهان و حق طلبی و عدالت جویی آنان، زمینه ظهور منجی را فراهم کند و به لطف خدا همه آماده پذیرش حکومت جهانی مهدی موعود در پرتو فرج آل محمد (ص) باشیم.

امام جمعه ابرکوه با اشاره به فرا رسیدن ماه ربیع الاول اظهار داشت: هفته اول ماه ربیع الاول ماه ولادت رسول خدا را پشت سر گذاشتیم که ماه شادمانی امت اسلام است و خداوند متعال نیز در این هفته با نزول رحمات و برکاتش (بارش برف) شادمانی مردم را مضاعف کرد و ما خدا را بر این رحمانیتش شاکر و سپاسگزاریم و امیدواریم همچنان برکاتش را بر ما مضاعف گرداند.

حسینی با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت، بیان داشت: امروز متاسفانه افسران سواره و پیاده نظام های دشمن به عنوان جمعی متحجر و خونخوار تکفیری و سلفی در بدنه جهان اسلام با جدیت مشغول وحدت شکنی و تفرقه افکنی هستند.

امام جمعه ابرکوه عنوان کرد: آموزه قرآن این است که مسلمانان در برابر کفار جدی و سرسخت باشند نه بالعکس و وحدت امروزه مهمترین موضوع در جهان اسلام و از اوجب واجبات است که مسلمانان با همدلی و هماهنگی در قبال آمریکا و اسرائیل همچون ید واحده هم صدایی داشته باشند و پیامبر اسلام (ص) محور وحدت امت اسلامی است که دنیای اسلام می تواند در این نقطه پیوند بخورد.

وی اضافه کرد: در جهان اسلام، سیاستمداران، فرهیختگان، نویسندگان، شعرا و هنرمندان و نافذان در افکار عمومی، مسلمانان را به وحدت فرا بخوانند و بر موارد مشترک تاکید کنند و تفاوتهای جزئی را اهمیت ندهند و یکدیگر را متهم و از حوزه دین خارج نکنند زیرا همه دلباخته نقطه وحدت، یعنی شخص رسول الله (ص) هستیم.

حسینی تأکید کرد: جریان مرموز استکبار غربی با محوریت مثلث شوم آمریکا و اسرائیل و انگلیس مسلمانان را رو در روی هم قرار داده اند و مشغول به هم کرده است تا اوج رذالتها و کینه توزی ها و چپاولگری ها و قتل و کشتارها و جنایت ها را در چنگال خونین آنها نبینند.

خطیب جمعه ابرکوه با اشاره به مذاکرات کارشناسی ایران با 1+5 در چند روز اخیر گفت: این مذاکرات یک بار دیگر صداقت ایران اسلامی را برای جهان ثابت کرد.

وی با اشاره به فشارهای اردوگاه استکبار برای دست برداشتن مردم از آرمان های انقلابی خود خاطرنشان کرد: از مواضع خودمان که تاکنون شوکت شیشه ای و اعتباری استکبار غربی را خورد کرده و استخوان کمونیسم و سوسیالیسم را شکسته و به موزه تاریخ سپرده است، کوتاه نخواهیم آمد و تا نابودی این بدخواهان ستم پیشه و ایادی داخلی و خارجی آنان از پای نخواهیم نشست.

انتهای پیام/2464/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول