اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بوشهر در مجلس خبر داد

حل و فصل اختلاف کشاورزان دیلمی با منابع طبیعی از طریق قانون

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با اشاره به مشکلات میان کشاورزان دیلمی با منابع طبیعی گفت: این موضوع نیاز به بررسی و پیگیری دارد و بنده نیز این موضوع را پیگیری خواهم کرد، باید از طریق قانونی این موضوع را حل کرد.

حل و فصل اختلاف کشاورزان دیلمی با منابع طبیعی از طریق قانون

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، عبدالکریم جمیری صبح امروز در دیدار با روسای شورای روستایی و دهیاران شهرستان دیلم با تبریک میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: هر کدام از ما در راستای تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی در هرجایی که هستیم وظیفه داریم ماموریتی که به ما سپرده شده را به صورت شایسته در جهت خدمت به مردم انجام دهیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کار موجب تقویت رابطه میان مردم و نظام می‌شود، افزود: اگر در انجام وظایف خود تعلل کنیم ممکن است مردم نسبت به عمکرد ما نگران شوند و آن را از منظر ناکارآمدی نظام دینی به حساب آورند.

وی ادامه داد: مسئولیت ما یک مسئولیت اعتقادی است فارغ از اینکه وظیفه داریم به عنوان یک هم نوع و همشهری و هم استانی به یکدیگر کمک کرده و در یک نظام سیاسی وظیفه خود را انجام دهیم.

جمیری خاطر نشان کرد: یکی از وظایف ما انجام تکلیف در راستای تقویت حاکمیت دین و نظام اسلامی است و در این موضوع نباید کوتاهی کرد هرچند که امکانات محدود است اما نباید سهل انگاری در انجام وظیفه خود داشته باشیم و نسبت به شنیدن مسائل و مشکلات مردم بی‌تفاوت باشیم  و هیچ اهمیتی به آنها ندهیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در خصوص تخریب زمین‌ها به واسطه بارندگی و وقوع سیل ابراز داشت: این موضوع باید بررسی شود و اقدامات بازدارنده و برای جلوگیری از به وجود آمدن این مشکل به عمل آید.

جمیری درباره برخی مشکلات میان کشاورزان با منابع طبیعی گفت: این موضوع نیاز به بررسی و پیگیری دارد و بنده نیز این موضوع را پیگیری خواهم کرد، باید از طریق قانونی این موضوع را حل کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر پیرامون مخروط ریزی کوچه‌ها در دیلم تصریح کرد: بنا شده است اعتباراتی را به بنیاد مسکن بدهند تا در خصوص حل این مشکل در روستاهایی که این مشکل را دارند اقدام لازم به عمل آید، بنده نیز این موضوع را تعقیب خواهم کرد تا هرچه سریع تر این مشکل برطرف شود.

وی در خصوص کمبود نفت در مناطق روستایی یادآور شد: در تماسی که با مرادی رئیس شرکت ملی توزیع پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر داشتم عنوان شد که در 5 نوبت از مهر ماه امسال بشکه‌های 40 و 60 لیتری توزیع شده است، بنده نیز اعلام داشتم که با توجه به اینکه در زمستان به سر می‌بریم و شرایط روستاها نیز با شهر متفاوت است کمکی صورت گیرد که بر  این اساس مقرر شد که همتی کنند تا این مشکل نیز بر طرف شود.

جمیری در خصوص بحث گازرسانی به روستاها گفت: با توجه به این که بوشهر منبع گاز در کشور محسوب می‌شود این موضوع باید هرچه زودتر حل شود هر چند که در شرایط فعلی کمبود منابع و اعتبار وجود دارد که این یکی از مشکلات می‌تواند باشد.

انتهای پیام/66006/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول