اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

بهره‌مندی معاونان و مربیان پرورشی تویسرکان از گفتمان دینی

امروز گفتمان دینی برای یکصد نفر از معاونان و مربیان پرورشی در تویسرکان برگزار شد.

بهره‌مندی معاونان و مربیان پرورشی تویسرکان از گفتمان دینی

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز گفتمان دینی برای 100 نفر از معاونان و مربیان پرورشی تویسرکان با سخنرانی حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه این شهرستان در سالن کنفرانس آموزش و پرورش با منظور شناخت و تعمیق مسائل دینی و پاسخ به شبهات دینی برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی ابتدا سخنان حجت‌الاسلام مرتضی موحد امام جمعه تویسرکان، در تشریح و توضیح در مورد دین مبین اسلام، نماز و نماز جمعه نقش مربیان و مدیران پرورشی در مدارس و تبیین فرهنگ اسلامی، اهداف دشمن و معرفی دشمن انجام شد.

در ادامه برنامه بصیرت‌افزایی معاونان و مربیان سئوالات و شبهات دینی مورد نظر را مطرح و حجت الاسلام موحدی به آن‌ها پاسخ داد.

در حاشیه برنامه گفتمان دینی مدیر آموزش و پرورش تویسرکان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه گفتمان دینی برای فرهنگیان آموزش و پرورش تویسرکان در طول سال برگزار می‌شود، گفت: امروز پنجمین برنامه گفتمان دینی برای 100 نفر از معاونان و مربیان پرورشی برگزار شد.

علی بیات اظهار کرد: این برنامه به منظور آشنایی مربیان، معاونان و مشاوران با مسائل روز در حوزه دینی و جذب و انس دانش‌آموزان به مسائل دینی اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه نماز انسان را از پلیدی‌ها دور و به سعادت رهنمون می‌شود، ابراز کرد: یکی از برنامه‌هایی که به طور جدی باید در مدارس دنبال شود، مأنوس شدن نسل نوجوان و جوان به نماز و نماز جمعه است.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان افزود: کارگاه‌های گفتمان دینی نقش زیادی برای حضور منسجم دانش‌آموزان در نماز جمعه دارند به همین منظور مسئولان مربوطه در مدارس به آموزش‌های لازم مجهز و آن‌ها را در مدرسه به دانش‌آموزان انتقال می‌دهند.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی تفسیر سوره جمعه برای مربیان و معاونان پرورشی خبر داد و گفت: همه باید در راستای تبیین دین مبین اسلام برای نسل دانش‌آموز و دانش‌پژوه اهتمامی ویژه را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهیم.

انتهای پیام/89010/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول