اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس خواستار شد

ایجاد شهرک‌های صنعتی و شرکت توسعه عمران در منطقه گراش

نماینده عالی دولت در فارس ایجاد شهرک‌های صنعتی و شرکت توسعه عمران در منطقه گراش را برای ایجاد اشتغال ضروری دانست.

ایجاد شهرک‌های صنعتی و شرکت توسعه عمران در منطقه گراش

به گزارش خبرگزاری فارس از لار، سید محمد احمدی بعد از ظهر امروز در جمع مردم گراش در سخنانی اظهار داشت: با هدایت مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی در بحث دستیابی ایران به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای سرفصل‌هایش نخ‌نما شد و در این راستا نیز به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: پایداری و مقاومت ایران اسلامی در برابر تحریم‌ها در مدت دو دهه اخیر بسیاری از معادلات جهانی را برهم زد و کشورمان به عنوان الگوی ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی استکبار در جهان شد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه واقعه کربلا و ایستادگی‌های حضرت زینب(س) منجر به عزت و سربلندی مسلمانان شد، افزود: هرچند گرفتاری‌های ما به سختی واقعه عاشورا نبوده است، اما همان راه را برای رسیدن به اهداف اسلامی خود ادامه می‌دهیم.

احمدی تصریح کرد: دولت جدید برای خدمتگزاری به مردم دست از پا نمی‌شناسد و همواره در تلاش است که رفاه و آسایش را برای مردم این کشور ایجاد کند.

وی ایجاد شهرک‌های صنعتی و شرکت توسعه عمران در منطقه گراش را برای ایجاد اشتغال ضروری دانست و گفت: برای رسیدن به این هدف آماده همکاری و جذب سرمایه‌گذار برای شرکت در اجرای طرح‌های زیرساختی در منطقه لارستان به ویژه گراش هستیم.

استاندار فارس در مورد اهمیت سیاست خارجی کشورمان به ویژه در منطقه اظهار داشت: آمریکا بر این عقیده است که بدون حضور و مشارکت جمهوری اسلامی ایران مذاکرات ژنو درباره سوریه بی‌اثر است که نشان از شکست و عقب‌نشینی دشمنانمان در برابر اراده دولت و ملت است.

امام جمعه گراش نیز در این جلسه در سخنانی ابراز داشت: وحدت شیعه و سنی در جامعه اسلامی ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حجت‌الاسلام سیدرضا حسینی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دغدغه ما و مسئولان ایجاد توسعه متوازن در استان فارس است که باید با ایجاد اشتغال و دوری از بوروکراسی و کاهش تورم به این اهداف دست یابیم.

فرماندار گراش نیز در این جلسه در سخنانی گفت: در گذشته آن‌گونه که شایسته و بایسته است توسعه متوازن را در این منطقه مشاهده نکرده‌ایم، اما امید است که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شاهد توسعه برابر و معنادار در این منطقه باشیم.

اصغر فرودی تصریح کرد: بر اساس مطالعات انجام شده  استان فارس از لحاظ طرح آمایش سرزمینی به ویژه در منابع زیر و رو زمینی و وجود چاه‌های گاز غنی است و نیاز به سرمایه‌گذاری در راستای توسعه اقتصادی داریم.

وی بیان داشت: با تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و تاسیس کارخانه سیمان، راه‌های روستایی، و آبرسانی به بخش اردو و نیز اختصاص بیش از دو درصد سهمیه اعتبارات نفت و گاز شاهد گسترش فعالیت‌های عمرانی در این منطقه هستیم.

انتهای پیام/‌2448/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول