اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی خبر داد

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه شهرک صنعتی بناب

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: کارهای مربوط به احداث تصفیه‌خانه شهرک صنعتی بناب به اتمام رسیده و به زودی شاهد راه‌اندازی آن خواهیم بود.

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه شهرک صنعتی بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی عسگری ظهر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرک صنعتی بناب که با حضور مسئولان، صاحبان صنایع و هیئت امنای شهرک صنعتی بناب برگزار شد، با اشاره به اداره امور شهرک‌های صنعتی اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی با ایجاد زیرساخت‌های لازم در هر شهرک صنعتی مقدمات حضور سرمایه‌گذاران را در شهرک صنعتی فراهم آورده و شرکت‌های خدماتی هر شهرک صنعتی از طریق جلب حق شارژ و سایر درآمدها امور خدماتی، نگهداری و بهینه‌سازی آن را عهده‌دار می‌شود.

وی افزود: واگذاری اداره امور اجرایی شهرک‌های صنعتی به شرکت‌های خدماتی به این معنی نیست که شهرک‌های صنعتی از زیر چتر حمایتی دولت خارج شوند، بلکه تکمیل زیرساخت‌های لازم در هر شهرک صنعتی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی صورت می‌گیرد.

مراحل واگذاری زمین به متقاضیان در توسعه 206 هکتاری شهرک صنعتی بناب

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی همچنین با بیان اینکه جاده منتهی به این شهرک جوابگوی وضعیت فعلی شهرک نیست، تصریح کرد: با اتمام پل در حال احداث مشکل شهرک تا حدودی برطرف می‌شود.

عسگری سپس ضمن تقدیر و تشکر از صنعتگران این شهرستان خاطر نشان کرد: شهرک فعلی بناب طراحی مناسبی ندارد.

وی تصریح کرد: شهرک فعلی بناب در 70 هکتار واقع شده است که توسعه 206 هکتاری این شهرک از شرق در حال انجام است و در ادامه توسعه این شهرک مسائل رفاهی از قبیل راه دسترسی مناسب، مسجد، آتش نشانی و سوپرمارکت پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی در ادامه سخنان خود از اتمام مراحل واگذاری توسعه 206 هکتاری شهرک صنعتی بناب خبر داد و اذعان کرد: 102 درصد منابع داخلی شهرک‌های صنعتی استان تحقق یافته است.

وی خواستار همکاری تنگاتنگ مسئولان شهرستان و سرمایه‌گذاران در خصوص توسعه شهرک صنعتی بناب شد.

انتهای پیام/60004/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول