اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌ منظور بررسی مطالبات مردم صورت گرفت

بازدید معاون استاندار تهران از پروژه مترو و شهرک صنعتی پیشوا

معاون استاندار تهران که به‌منظور بررسی مطالبات مردم به شهرستان پیشوا سفر کرده بود از پروژه مترو و شهرک صنعتی شهرستان پیشوا بازدید کرد.

بازدید معاون استاندار تهران از پروژه مترو و شهرک صنعتی پیشوا

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، حسن کریمی امروز به‌همراه فرماندار شهرستان پیشوا از پروژه مترو و شهرک صنعتی این شهرستان بازدید کرد.

معاون عمرانی استانداری تهران ضمن تقدیر از تلاش فعالان این عرصه، وظیفه مدیران را تلاش برای تسهیل فعالیت صاحبان صنایع و تولیدکنندگان دانست و در ادامه با توجه به مشکلات موجود دستورات مقتضی را صادر کرد.

فرماندار شهرستان پیشوا به‌همراه معاون عمرانی استانداری تهران، بخشداران، معاونان، شهردار و اعضای شورای شهر از پروژه مترو و شهرک صنعتی پیشوا بازدید به‌عمل آورد و در نشستی با مدیر شهرک صنعتی به بررسی مشکلات شهرک و صنعت‌گران پرداخت.

عباس ملکوتی‌خواه گزارشی از مراحل پیشرفت پروژه مترو که مهمترین پروژه شهرستان است، پرداخت و در ادامه با استماع گزارشات مختلف توسط مدیر عامل شهرک صنعتی خاطرنشان کرد: فعالیت صنعتگران باعث رونق و گردش چرخ اقتصادی کشور است و ایجاد ثبات اقتصادی در گرو فعالیت این بخش بوده و حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی را زمینه‌ رشد و فعالیت صنعت‌گران دانست.

وی در ادامه از ظرفیت‌ها و تولیدات این مجموعه صنعتی، حسن کریمی را در جریان امور فنی و اجرایی و همچنین امکانات زیرساختی و آمادگی شهرک برای جذب سرمایه‌گذاران قرار داد.

انتهای پیام/2462/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول