اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل مصدومیت و محرومیت

3 بازیکن صبای قم مصاف خانگی با داماش گیلان را از دست دادند

تیم فوتبال صبای قم در دیدار حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بدون حضور سه بازیکن اصلی و کلیدی خود برابر داماش گیلان صف‌آرایی خواهد کرد.

3 بازیکن صبای قم مصاف خانگی با داماش گیلان را از دست دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی‌که نهمین هفته از دور برگشت بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از سه شنبه هفته جاری یعنی اول بهمن ماه با انجام سه مسابقه آغاز می‌شود، صبای قم در ششمین روز بهمن یعنی یک‌شنبه آینده در خانه میزبان داماش گیلان خواهد بود.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی با روحیه‌ای بسیار خوب از پیروزی ارزشمندی که در هفته‌ بیست و دوم مسابقات لیگ برتر برابر تیم‌ فوتبال فجر شهید سپاسی و تساوی خوبی که یک هفته بعد مقابل تراکتورسازی تبریز کسب کرده‌اند، اکنون مدعی صعود به مکان‌های بالای جدول لیگ برتر هستند و با انگیزه‌ای مضاعف، قصد کسب هفتمین پیروزی این فصل خود را در دیدار خانگی برابر داماش گیلان و شاگردان افشین ناظمی دارند.

صبای قم و عبدالصمد مرفاوی سرمربی جوان این تیم در این دیدار یک مشکل بزرگ دارند و این مشکل محرومیت سه بازیکن آنها است که دو نفر به دلیل مصدومیت و بازیکن دیگر نیز به سبب محرومیت نمی‌توانند در این دیدار خانگی برای این تیم بازی کنند.

صبای قم در حالی برای بازی حساس هفته نهم برگشت آماده شده است که در هفته نهم دور رفت برای مصاف با داماش گیلان به ورزشگاه شهید عضدی این شهر رفته بود و در جدال با میزبان به باخت دو بر یک تن داد تا بدون امتیاز از آن بازی به قم بازگردد، اما اکنون قصد دارد با تلافی آن باخت و غلبه بر تیم داماش گیلان از رتبه یازدهم جدول به مکان‌های بالاتر صعود کند.

یکی از بازیکنانی که در دیدار هفته بیست و چهارم لیگ سیزدهم برابر داماش گیلان غایب خواهد بود، مجید حیدری مدافع تیم صبای قم است که بازیکنی بلند قامت و باهوش است و در دیدار قبلی صبا در ترکیب اصلی تیمش برابر تراکتورسازی به میدان رفت و با عملکرد موثری که در استحکام خط دفاعی صبا داشت یکی از ارکان موفقیت صبا بود اما به دلیل اخراج از آن بازی در این دیدار غایب خواهد بود.

از سوی دیگر صبای قم در دیدار با داماش گیلان احتمالا همچنان نمی‌تواند از حضور مرتضی کاشی و محسن بیات که از آغاز نیم فصل دوم به دلیل مصدومیت بازی نمی‌کنند، بهره ببرد به خصوص بیات که گفته می‌شود تا پایان فصل به ترکیب صبا باز نمی‌گردد.

با این حال سرمربی صبا امیدوار است در دیدار حساس هفته نهم نیم فصل دوم بازی‌های لیگ برتر مقابل داماش گیلان از نفرات جایگزین تیمش که بازیکنانی نامدار و آماده هستند، در ترکیب اصلی استفاده کند و هفتمین پیروزی این فصل را در خانه کسب کند.

انتهای پیام/78002/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول