اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای بازی هفته هشتم دور برگشت لیگ برتر

شکوری به ترکیب اصلی صبا بازگشت / حق‌جو 3 اخطاره و محروم شد

تیم فوتبال صبای قم در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با یک بازیکن محروم به مصاف تیم تراکتورسازی تبریز می‌رود.

شکوری به ترکیب اصلی صبا بازگشت / حق‌جو 3 اخطاره و محروم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز از هشتمین هفته دور برگشت سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس عصر روز پنجشنبه 26 دی‌ماه در شهر تبریز به انجام می‌رسد.

بر همین اساس کاروان تیم فوتبال صبای قم عصر فردا چهارشنبه 25 دی‌ماه راهی تبریز می‌شود تا هم عبدالصمد مرفاوی در نشست خبری پیش از بازی حضور پیدا کند و هم اینکه صبایی‌ها در صورت امکان تمرینی سبک را برای هماهنگ شدن با شرایط زمین مسابقه با تراکتورسازی انجام بدهند.

خبرهایی از اردوی صبای قم حاکی از این است که عبدالصمد مرفاوی و شاگردانش مصمم هستند که با تمام توان و قدرت خود برابر نماینده ایران در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا به میدان رفته و برای هفتمین بار در این فصل طعم شیرین پیروزی در لیگ برتر را بچشند.

از آخرین بازی تیم فوتبال صبای قم در چارچوب بازی‌های دور برگشت فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که در روز شنبه 21 دی‌ماه برابر فجر شهید سپاسی شیراز برگزار شد تنها سه روز می‌گذرد و صبایی‌ها بعد از ریکاوری و البته بدون استراحت با پیگیری جدی تمرینات، خود را برای دیدار حساس هفته هشتم دور برگشت لیگ سیزدهم برابر تیم تبریز لیگ برتر فوتبال یعنی تراکتورسازی آماده می‌کنند.

خبر دیگر از تیم فوتبال صبای قم این است که محرومیت یک جلسه‌ای هادی شکوری خرید جدید این تیم از تیم دسته اولی پدیده مشهد در لیگ آزادگان به پایان رسیده و این مدافع با تجربه می‌تواند برای ششمین بار با پیراهن صبای قم در لیگ برتر دوره سیزدهم به میدان برود.

شکوری بعد از بادامکی دومین خرید صبای قم از تیم دسته اولی پدیده مشهد است و در حالی که بادامکی هفته گذشته مقابل فجر شهید سپاسی شیراز یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام داد و سازنده گل‌های صبای قم بود، شکوری به دلیل سه اخطاره بودن اجازه همراهی صبا را نداشت و حالا می‌تواند برای صبا به میدان برود مدافعی که وجودش می‌تواند موجب استحکام خط دفاعی صبای قم برابر تراکتورسازی تبریز شود.

سومین خبر از تیم فوتبال صبای قم حاکی از عدم همراهی مسعود حق‌جو مدافع این تیم در دیدار خارج از خانه هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تراکتورسازی تبریز است زیرا حق‌جو در دیدار هفته بیست و دوم برابر فجر شهید سپاسی شیراز از داور مسابقه کارت زرد گرفت و بدین ترتیب سه اخطاره شد تا فرصت همراهی تیم صبای قم در مصاف با تراکتورسازی تبریز را از دست بدهد.

طبق برنامه سازمان لیگ برتر، تیم فوتبال صبای قم از ساعت 14:30 بیست و ششمین روز دی‌ماه باید در دیدار برگشت لیگ سیزدهم برابر شاگردان مجید جلالی در تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و یکی از چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا به میدان برود در حالی که دیدار رفت آن‌ها در هفته هشتم از دور رفت لیگ سیزدهم در ورزشگاه یادگار امام قم با برتری سه بر یک به سود تراکتورسازی تبریز به پایان رسیده است.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول