اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال

مدافع صبای قم از بازی مقابل داماش محروم شد

تیم فوتبال صبای قم در بیست و چهارمین هفته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با یک بازیکن محروم برابر داماش گیلان به میدان خواهد رفت.

مدافع صبای قم از بازی مقابل داماش محروم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که دیدارهای هفته نهم از دور برگشت رقابت‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز سه‌شنبه اول بهمن‌ماه با انجام سه دیدار آغاز می‌شود اما با فاصله‌ای پنج روزه قرار است صبای قم در خانه خود به مصاف داماش گیلان برود.

دیدار صبای قم با داماش گیلان دوازدهمین بازی خانگی تیم فوتبال صبای قم در این فصل از لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود.

این دیدار در حالی روز یکشنبه ششم بهمن‌ماه به میزبانی شاگردان مرفاوی در تیم صبای قم در ورزشگاه یادگار امام این شهر برگزار می‌شود که تیم فوتبال صبای قم در ترکیب اصلی خود از وجود یک مهره کلیدی خود به دلیل محرومیت اجازه استفاده ندارد.

نکته جالب توجه این است که تیم صبای قم از زمان حضور عبدالصمد مرفاوی در راس کادر فنی این تیم تاکنون از هشت بازی در پنج مسابقه با تیمش شکست خورده است ولی در سه مسابقه از دیدارهای خارج از خانه موفق به کسب هفت امتیاز ارزشمند شده و حالا امیدوار است که تیم داماش گیلان را نیز شکست داده و روند رو به رشد خود را تداوم بخشد.

مرفاوی از هفته شانزدهم لیگ برتر و دیدار حساس خارج از خانه برابر ملوان بندر انزلی که هدایت صبای قم را بر عهده گرفته است به دلایل مختلف از همان بازی کارش را با باخت آغاز کرد و تا به امروز به غیر از ملوان، به تیم‌های نفت تهران، فولاد خوزستان، استقلال تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز باخته اما از سد تیم‌های گسترش فولاد تبریز و فجر شهید سپاسی شیراز گذشته و در هفته بیست و سوم نیز با تیم تراکتورسازی تبریز یک بر یک مساوی کرده است.

اکنون که نوبت به یکی از حساس‌ترین بازی‌های خانگی صبای قم در نیم فصل دوم بازی‌های سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور رسیده است، کادر فنی صبای قم به اجبار از حضور مدافع کلیدی اما محروم خود یعنی مجید حیدری محروم است.

حیدری در دیدار صبای قم با تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و سوم بازی‌های این فصل که روز بیست و ششم دی‌ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد 2 بار از سید حسین زرگر داور بازی کارت زرد گرفت و بدین ترتیب از زمین مسابقه اخراج شد تا دیدار بعدی صبا در مقابل داماش را از دست بدهد.

صبای قم در حالی عصر ششمین روز بهمن‌ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برابر داماش گیلان به میدان می‌رود که در دیدار رفت 2 تیم که در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد، با حساب 2 بر یک مغلوب شد ضمن اینکه داماشی‌ها در هفته بیست و سوم که صبا با تراکتورسازی مساوی کرد در خانه خود ناباورانه سه بر یک به تیم فجر شهید سپاسی شیراز باختند.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول