اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال

حق‌جو از دیدار صبای قم با تراکتورسازی تبریز محروم شد

تیم فوتبال صبای قم بدون حضور مدافع اصلی خود در دیدار حساس هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برابر تراکتورسازی تبریز صف‌آرایی خواهد کرد.

حق‌جو از دیدار صبای قم با تراکتورسازی تبریز محروم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با توجه به وضعیت فعلی جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور،‌ جدال صبای قم با تراکتورسازی تبریز یکی از حساس‌ترین بازی‌ هفته هشتم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر است که مرفاوی و شاگردانش سعی دارند سومین پیروزی دور برگشت را از این بازی به دست بیاورند.

در حالی که این بازی دوازدهمین مسابقه خارج از خانه صبا در برابر رقبای لیگ برتری است، نگاهی به وضعیت فعلی تیم فوتبال صبای قم در آستانه دیدار حساس با تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بیانگر غیبت مهره اصلی این تیم در بازی مقابل شاگردان مجید جلالی است.

تیم فوتبال صبای قم در این دیدار حساس در حالی به مصاف تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌رود که هم‌اکنون هفت پله پایین‌تر از شاگردان جلالی در مکان دوازدهم ایستاده و تراکتورسازان نیز در حالی که نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند بار دیگر شانس آسیایی شدن دارند.

تیم فوتبال صبای قم در این دیدار خارج از خانه در هوای سرد این روزهای تبریز که بازی سختی برای آن‌ها در مقایسه با دیگر میهمانی‌های لیگ سیزدهم محسوب می‌شود، مسعود حق‌جو مدافع اصلی و تاثیرگذار خود در بازی‌های گذشته را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

حق‌جو که در لیگ دوازدهم و با نظر یحیی گل‌محمدی به عضویت صبای قم در آمد در دیدار هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر که در ورزشگاه حافظیه شیراز برابر فجر شهید سپاسی شیراز برگزار شد از جمشید دانش‌مهر داور آن بازی کارت زرد گرفت و به همین دلیل سه اخطاره شد تا دیدار هفته بیست و سوم تیم صبای قم با تراکتورسازی تبریز را از دست بدهد.

با این حال عبدالصمد مرفاوی در این مسابقه خانگی نگران مصدومیت بازیکنان تیمش نیست و امیدوار است بتواند همچون بازی‌های خارج از خانه هفته‌های بیستم و بیست و دوم که در میهمانی تیم‌های گسترش فولاد تبریز و فجر شهید سپاسی شیراز با تیمش پیروز شد در هفته بیست و سوم نیز از سد تراکتورسازی تبریز بگذرد.

مسابقه حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز در هفته هشتم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، از ساعت 14:30 عصر پنجشنبه بیست و ششم ماه به میزبانی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام این شهر برگزار می‌شود که در نیم فصل اول این تیم تراکتورسازی بود که توانست در قم با حساب سه بر یک صبای قم را شکست دهد.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول