اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال صبای قم:

خطری صبا را تهدید نمی‌کند / باید از تراکتورسازی 3 امتیاز را بگیریم

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: هیچ خطری تیم صبای قم را تهدید نمی‌کند و مصمم به کسب حداکثر امتیاز از بازی‌های آینده تا پایان لیگ سیزدهم هستیم.

خطری صبا را تهدید نمی‌کند / باید از تراکتورسازی 3 امتیاز را بگیریم

حسین نجاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: اگرچه ثبت پنج باخت در هفت بازی سپری شده از نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عملکرد خوبی در کارنامه صبای قم نیست اما تیم ما سعی در جبران امتیازات از دست رفته دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه توانسته‌ایم از 2 بازی خارج از خانه مقابل تیم‌های گسترش فولاد تبریز و فجر شهید سپاسی شیراز 2 پیروزی با ارزش و 6 امتیاز کسب کنیم و موقعیت تیم نسبت به چند هفته گذشته به مراتب بهتر و امیدوارکننده‌تر شود.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم در ادامه به دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر بین صبای قم و تراکتورسازی تبریز اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه در خانه حریف بازی می‌کنیم باز هم باید سه امتیاز ارزشمند این بازی را از تیم تراکتورسازی بگیریم.

وی تصریح کرد: تراکتورسازی تبریز در حال حاضر جزو تیم‌های بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر است و می‌تواند رقیب سرسختی برای تیم صبای قم باشد اما باید همانند دیدار با فجر بهترین نمایش خود را ارائه کنیم تا این بازی را ببریم و شرایط‌مان در جدول بهتر شود.

نجاتی با تاکید بر اینکه تمام بازیکنان صبا مصمم به کسب پیروزی در این دیدار هستند، یادآور شد: البته نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی کرد زیرا شرایط لیگ در هفته‌های رو به پایان آن به شکلی است که تمام تیم‌ها می‌توانند یقه همدیگر را بگیرند ولی با توجه به اینکه روحیه خوبی داریم می‌توانیم از این بازی سربلند خارج شویم.

وی ادامه داد: ما در بازی‌هایی که به حریفان نتیجه را واگذار کردیم انصافاً بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم اما با بدشانسی نتیجه لازم را نگرفتیم ولی امیدوارم بعد از نمایش خوبی که در هفته بیست و دوم برابر تیم فجر شهید سپاسی شیراز داشتیم، این بازی‌های خوب برای ما در هشت دیدار آینده با امتیاز همراه شود.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد: صبا تیم ریشه‌دار و از باشگاه‌های قدیمی فوتبال ایران است که امسال کمی با بدشانسی مواجه شده اما هرگز خطر سقوط به دسته اول این تیم را تهدید نمی‌کند و امیدوارم هفته به هفته وضعیت تیم بهتر از قبل شود.

گفتنی است،‌ مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز از هفته بیست و سوم مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 14:30 عصر فردا پنجشنبه بیست و ششم دی‌ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول