اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال صبای قم:

انگیزه و روحیه به تیم صبای قم بازگشته است

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: انگیزه و روحیه به تیم صبا بازگشته است و خوشبختانه تیم روند رو به رشدی را در پیش گرفته و آرام آرام به رده‌های میانه جدول باز نزدیک می‌شود.

انگیزه و روحیه به تیم صبای قم بازگشته است

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با توجه به نتایج خوبی که در هفته‌های 22 و 23 لیگ برتر کسب کردیم قطعاً صبای قم در هفته بیست و چهارم با انگیزه پیروزی مقابل تیم فوتبال داماش گیلان قرار می‌گیرد.

وی از انگیزه بالای بازیکنان تیمش برای شکست داماش گیلان و رسیدن به مکان‌های بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال خبر داد و افزود: از نظر روحی و روانی در وضعیت بسیار خوبی هستیم و می‌خواهیم از بازی هفته بعد با داماش گیلان نیز سه امتیاز را به دست بیاوریم.

مربی تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: با توجه به پیروزی دلچسب و ارزشمندی که مقابل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی و همچنین تساوی قابل قبولی که برابر تراکتورسازی کسب کردیم، بازیکنان ما هم پیشرفت خود را به خوبی نشان دادند و هم اینکه الان بالاترین انگیزه را دارند تا در ادامه لیگ با قدرت بیشتری به کار خود ادامه بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: البته این نکته را به بازیکنان صبا گفته‌ایم که باید هفته‌های گذشته را فراموش کنند زیرا آن بازی‌ها تمام شده و حالا بازی‌های مهمتری در پیش روی تیم فوتبال صبای قم قرار دارند.

وی افزود: به هیچ عنوان نباید نتایجی که در بازی با فجر و تراکتورسازی گرفتیم ما را مغرور کند چون غرور خوب نیست به خصوص اینکه ما در بازی هفته بیست و چهارم جدال سختی با تیم داماش گیلان در پیش داریم و باید کاملاً باهوش بازی کنیم و این بازی را 100 درصد ببریم تا از رده یازدهم بالاتر بیاییم.

مرفاوی عنوان کرد: با توجه به شناختی که از تیم داماش گیلان داریم و شما هم خوب می‌دانید که این تیم از زمان تغییرات کادر فنی خود روند رو به رشدی داشته است، شرایط ما و داماش در جدول رده‌بندی به شکلی است که تنها برای سه امتیاز بازی می‌کنیم و ما باید از شرایط بازی در خانه بهترین استفاده را ببریم.

تیم فوتبال صبای قم بعد از انجام 2 بازی خارج از خانه متوالی که به برتری 2 بر یک این تیم برابر فجر شهید سپاسی شیراز در هفته بیست و دوم و تساوی یک بر یک ارزشمند در میهمانی تیم تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و سوم انجامید، در دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر باید عصر روز یکشنبه ششم بهمن‌ماه در قم میزبان تیم داماش گیلان باشد.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول