اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال صورت می‌گیرد

صبای قم در میهمانی تراکتورسازی به دنبال کسب هفتمین پیروزی

تیم فوتبال صبای قم در هفتمین هفته از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در میهمانی تراکتورسازی تبریز برای کسب هشتمین پیروزی این فصل خود تلاش می‌کند.

صبای قم در میهمانی تراکتورسازی به دنبال کسب هفتمین پیروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از پایان دیدارهای هفته هفتم از دور برگشت سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که با ثبت ششمین پیروزی در کارنامه صبا و دوری صبای قم از ناکامی‌های هفته‌های اخیر همراه بود، دور برگشت رقابت‌ها از پنجشنبه هفته جاری ادامه می‌یابد.

فوتبال‌دوستان در نقاط مختلف کشورمان از پنجشنبه 26 دی‌ماه بار دیگر نظاره‌گر دور برگشت بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خواهند بود، رقابت‌هایی که در بالا و پایین جدول به اوج حساسیت رسیده و تعدادی از تیم‌ها شانس آسیایی شدن دارند و برخی دیگر برای فرار از سقوط تلاش می‌کنند.

بعد از اینکه چهار قهرمانی سپاهان، 2 قهرمانی پرسپولیس و سه قهرمانی استقلال در 12 دوره گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس رقم خورد، در لیگ جدید بار دیگر 16 تیم برای قهرمانی رقابت می‌کنند و این بار پرسپولیسی‌ها، نفتی‌ها، استقلالی‌ها، فولادی‌ها و تراکتورسازان تبریز با فاصله‌ای اندک نسبت به یکدیگر در مکان‌های اول تا پنجم جدول، شانس اصلی قهرمانی هستند و تمام اتفاقات هفته جاری نیز مورد تاثیر داربی معروف پایتخت بین استقلال و پرسپولیس است که روز جمعه برگزار می‌شود.

این سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است که بر اساس تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بعد از چندین دوره لیگ که با حضور 18 تیم به انجام رسید، حالا با شرکت 16 تیم برگزار می‌شود و سه تیم آن به لیگ قهرمانان آسیا راه می‌یابند.

بعد از اینکه برنامه بازی‌های هفته بیست و سوم فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مشخص شد، روز پنجشنبه هفته جاری 6 بازی در شهرهای مختلف به انجام می‌رسد و تیم فوتبال صبای قم در میهمانی تراکتورسازی تبریز صف‌آرایی می‌کند.

سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال برنامه نیم فصل دوم بازی‌های لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور را تا هفته بیست و پنجم اعلام کرده و بر اساس آن صبا در دوازدهمین بازی خارج از خانه خود از ساعت 14:30 روز پنجشنبه 26 دی‌ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برابر تراکتورسازی قرار می‌گیرد.

شرایطی که اکنون صبای قم در آن قرار گرفته است چیزی شبیه به وضعیت نامطلوب این تیم در دهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است که بعد از کنار گذاشتن محمود یاوری، عبدالله ویسی‌جوان جایگزین وی شد و صبا به سختی خود را در لیگ برتر نگه داشت.

حالا عبدالصمد مرفاوی جایگزین محمد مایلی‌کهن شده است و بعد از پنج باخت و 2 پیروزی از شروع کارش با این تیم سعی می‌کند در میهمانی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بار دیگر امتیاز کسب کند ضمن اینکه سابقه بازی‌های صبا در تبریز بیانگر این است که این تیم همواره در تبریز عملکرد خوبی مقابل نمایندگان این شهر داشته و حتی در لیگ دهم که با چنین بحرانی مواجه بود با عبور از سد تراکتورسازی تبریز در خانه حریف از شرایط بد آن فصل خارج شد و در لیگ برتر ماند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول