اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیست و دوم لیگ برتر

شکوری از همراهی صبای قم برابر فجر سپاسی محروم شد

مدافع تیم فوتبال صبای قم از همراهی این تیم در جدال حساس هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر فجر شهید سپاسی شیراز محروم شد.

شکوری از همراهی صبای قم برابر فجر سپاسی محروم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از اینکه با پایان هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور طلسم شکست‌ناپذیری صبا در قم شکسته شد و شاگردان مرفاوی دوازدهمین بار در لیگ باختند، صبا یک بازیکن خود یعنی هادی شکوری را برای دیدار آتی با فجر شهید سپاسی شیراز از دست داد.

هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با شکسته شدن طلسم نباختن صبا در دیدارهای خانگی برابر سپاهان به پایان رسید و حالا صبا باید در میهمانی تیمی که هم اکنون در آخرین مکان جدول قرار دارد به میدان برود.

داستان شکست صبا برابر سپاهان در نوع خود جالب توجه است زیرا دو تیم از هشتمین دوره لیگ برتر تا پایان لیگ دوازدهم در پنج بازی که در قم با یکدیگر داشتند نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکرده بودند و نه صبا طعم پیروزی را چشیده بود و نه تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان توانسته بود در قم صبا را شکست بدهد.

بازی هفته ششم از دور برگشت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ششمین رویارویی صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در ورزشگاه یادگار امام قم بود و زمانی که سوت پایان بازی توسط تورج حق‌وردی داور این مسابقه به صدا در آمد، این سوت رای به برتری یک بر صفر حریف اصفهانی برابر شاگردان عبدالصمد مرفاوی داد تا آنها دوازدهمین بار در لیگ سیزدهم ببازند.

با توجه به وضعیت فعلی جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، از این به بعد تمام بازی‌های صبای قم در دور برگشت مسابقات لیگ برتر در اوج حساسیت برگزار می‌شود و صبا اگر می‌خواهد از این وضعیت خطرناک دور شود باید سعی کند از رقبایی که در هفته‌های آتی پیش رو دارد صد در صد امتیاز بگیرد.

در حالی‌که این بازی یازدهمین بازی صبا در خانه خود برابر رقبای لیگ برتری بود، تیم فوتبال صبای قم در دیدار حساس با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان مرتضی کاشی، میلاد سلیمان فلاح، ابوالفضل ابراهیمی و محسن بیات را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت و حالا در دیدار با فجر شهید سپاسی شیراز نمی‌تواند از حضور هادی شکوری مدافع خود بهره ببرد.

تیم فوتبال صبای قم به غیر از اینکه در دیدار حساس خانگی در حالی به تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان باخت هادی شکوری را به دلیل اینکه در این دیدار از داور مسابقه یعنی تورج حق‌وردی کارت زرد دریافت کرد برای بازی با فجر شهید سپاسی شیراز از دست داد.

این در حالی است که صبای قم هم‌اکنون تیم 19 امتیازی جدول رده‌بندی لیگ برتر است و تیم‌های راه آهن سورینت با 18 امتیاز، ذوب آهن اصفهان با 18 امتیاز، مس کرمان با 16 امتیاز و فجر شهید سپاسی شیراز نیز با 16 امتیاز در تعقیب این تیم هستند و نکته جالب توجه این است که صبای قم با تمام این تیم‌ها تا پایان لیگ بازی رو در رو خواهد داشت و برای اینکه در لیگ بماند باید از این حریفان امتیاز بگیرد.

صبای قم در 9 بازی باقی مانده از سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به ترتیب میهمان تیم‌های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز، تراکتور سازی تبریز، راه آهن سورینت، پرسپولیس تهران و مس کرمان خواهد بود و در خانه خود نیز با تیم‌های داماش گیلان، استقلال صنعتی خوزستان، ذوب آهن اصفهان و سایپا البرز مسابقه می‌دهد.

انتهای پیام/78002/ط40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول