اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرکرد:

غزه بارزترین مصداق انسان‌ستیزی استکبار جهانی است

امام جمعه شهرکرد گفت: غزه مصداق روشنی برای اثبات جنایات صهیونیسم و جنایات ضدبشری آن است.

غزه بارزترین مصداق انسان‌ستیزی استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: مسلمانان باید نسبت به افراد و محیط پیرامون خود دغدغه داشته باشند و احساس مسئولیت کنند.

وی افزود: مسلمانان باید اوضاع اقتصادی اطرافیان خود را رصد کنند تا اگر نیاز و کمبودی در زندگی آن‌ها وجود دارد با کمک خود پاسخ دهند.

نکونام تصریح کرد: باید در وهله نخست به فکر خانواده و نزدیکان خود باشیم و سپس دغدغه فامیل و آشنایان را داشته و سپس نسبت به افراد دورتر احساس مسئولیت داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به داستان حضرت سلیمان و تسخیر اجنه از سوی وی در قرآن کریم اشاره کرد و گفت: حضرت سلیمان سلطه عملی بر اجنه داشت و توانسته بود آن‌ها را مسخر خود کند.

نکونام در بخش دیگری از خطبه‌ها با گرامیداشت هفته وحدت، تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم انسا‌ن‌ها را به چنگ زدن به ریسمان الهی در سایه نبوت و قرآن فرا می‎خواند.

وی، وهابیت را دشمن مشترک سنی و شیعه دانست و افزود: آمریکا، رژیم‌صهیونیستی و وهابیت دشمنان مشترک مسلمانان هستند و باید نسبت به این تهدید آگاه باشند.

نکونام با اشاره به روز غزه، خاطرنشان کرد: روز غزه روز ضایع شدن حقوق بشر از سوی مدعیان حقوق بشر است، کسانی که بیشترین جرم و جنایت را در غزه مرتکب شده‎اند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه غزه بارزترین مصداق انسان‌ستیزی استکبار جهانی است، اظهار کرد: غزه مصداق روشنی برای اثبات جنایات صهیونیسم و جنایات ضدبشری آن است.

نکونام از تکمیل مساجد نیمه تمام استان خبر داد و گفت: در دیدار هفته اخیر خود با مقام معظم رهبری ایشان قول مساعدی برای کمک به تکمیل مساجد استان را دادند و ما تلاش خود را در این راستا قرار داده و ابتدا مساجد روستایی را تکمیل می‌کنیم.

انتهای پیام/68004/ت30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول