اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی تویسرکان:

انقلاب ملت ایران قدرت پوشالی استکبار را شکست

بخشدار مرکزی تویسرکان گفت: انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین حماسه‌ سیاسی خلق شده در جهان از سوی مردم ایران بود که توانست قدرت استکبار را درهم بشکند.

انقلاب ملت ایران قدرت پوشالی استکبار را شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین قمری ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی دهه فجر در تویسرکان با استناد به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «انقلاب ما انفجار نور بود»، اظهار داشت: بعد از گذشت 35 سال از حیات پربرکت انقلاب اسلامی، نور از جامعه اسلامی تشعشع کرده و امروز در جهان اسلام اشاعه یافته است.

وی ادامه داد: امروز جنبش اسلامی به تأسی از جنبش مردمی ایران اسلامی آغاز شده و روز به روز این خیزش و بیداری فراگیرتر می‌شود.

بخشدار مرکزی تویسرکان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین حماسه‌ سیاسی خلق شده از سوی مردم ایران در جهان بود که توانست قدرت استکبار را درهم شکند و دنیا را علیه ظلم ظالمان بیدار کند.

وی ابراز کرد: مردم ایران در طول 35 سال با لبیک به فرمان ولی فقیه نشان دادند که حافظ نظام و انقلاب هستند.

قمری با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به پشتوانه ولایت و مردم در جهان حرف اول را می‌زند، بیان کرد: اقتدار و عزتمندی امروز ایران در دنیا به واسطه خون هزاران شهید به دست آمده که باید با صیانت از ارزش‌ها و آرمانهای اسلام، رشادت آنها را پاس بداریم.

این مسئول، خواستار برگزاری باشکوه جشن ملی گرامیداشت دهه مبارک فجر شد و متذکر شد: برنامه‌های یوم الله دهه فجر با محوریت مردم متنوع و با جذابیت بیشتر نسبت به سال‌های قبل اجرا شود.

بخشدار مرکزی تویسرکان به فعالیت کمیته‌های 20گانه برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و یادآور شد: کمیته‌های دانشجویی، بسیج و نیروهای مسلح، تعاون و کارگری، هم‌یاری و تشکل‌های مردمی، مساجد و هیئت‌های مذهبی، قرآن و عترت، روستایی، بانوان، کودک و نوجوان، تزئینات، ایثارگران، دانش‌آموزی و ورزش و جوانان برای هر چه باشکوه  برگزار شدن جشن سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند.

وی در خصوص برخی از برنامه‌های یوم الله دهه فجر در تویسرکان، عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی هنری دانش‌آموزی، یادواره شهدای مخابرات استان همدان، سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، نواختن زنگ انقلاب، اعزام راویان انقلاب به مدارس، همایش عفاف و حجاب  در روزهای پیروزی انقلاب در تویسرکان برگزار می‌شود.

قمری، افتتاح سالن ورزشی جانبازان، رونمایی از یادمان شهدای روستای سید شهاب، افتتاح دو پایگاه مقاومت بسیج، برگزاری گسترده جشن انقلاب، یادواره شهدای دهستان حبقوق(ع) را برخی از برنامه‌های دهه فجر در تویسرکان عنوان کرد.‌

انتهای پیام/89010/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول