اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نور:

تفرقه بین شیعه و سنی خواست قدرت‌های استکباری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نور گفت: عدم وحدت بین جامعه اسلامی، شیعه و سنی خواست قدرت‌های استکباری است.

تفرقه بین شیعه و سنی خواست قدرت‌های استکباری است

حجت الاسلام سیداحمد حسینیان امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان نور با اشاره به اینکه بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) با درایت و تدبیر خاص با آگاهی از تلاش استکبار به عنوان عامل اتفاقات تأسف‌انگیز و تفرقه‌افکن نهایت تلاش را برای نزدیکی و مودت دل‌های مسلمانان به کار گرفتند، اظهار داشت: طراحی هفته وحدت یکی از همان راهکارهای هوشمندانه‌ای است که وحدت و انسجام مسلمانان جهانی را در پی دارد.

وی افزود: اگر جهان اسلام جایگاه خود را می‌دانست و به سفارش پیامبر اکرم (ص)، مبنی بر تمسک به قرآن و عترت رسول‌الله (ص) عمل می‌کرد، امروز قطب و ابرقدرت جهان در همه ابعاد بود.

حسینیان گفت: به دلیل وابستگی تعدادی از سران کشورهای اسلامی به قدرت‌های استکباری، امروز وحدت در جهان اسلام خدشه‌دار شده است و از این معبر لطمات و صدمات سنگینی به جامعه مسلمانان وارد شده است.

وی اظهار داشت: بی‌شک اگر دست‌های شیطانی پشت پرده سبب دامن زدن به اختلافات نمی‌شد و در فضایی آرام اتحاد و همدلی مسلمانان شکل می‌گرفت و به ثمر می‌نشست‌، رفاه‌، آبادانی، توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی چشم‌ها را خیره می‌کرد.

حسینیان اذعان داشت: وحدت‌، همدلی و جمع شدن در سایه دین مبین اسلام تنها راه نزدیک کردن قلوب دنیای اسلام برای رسیدن به جایگاه عزتمندی است که خدای متعال وعده‌اش را در قرآن کریم داده است.

انتهای پیام/86023/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول