اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه خرمشهر:

تمامی بخش‌های خرمشهر نیاز به حمایت دولت دارد

خطیب جمعه خرمشهر گفت: تمامی بخش‌های خرمشهر برای تعالی و رفع مشکلات ریز و درشت، نیاز به حمایت دولت دارد.

تمامی بخش‌های خرمشهر نیاز به حمایت دولت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت‌الاسلام سیدنبی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه خرمشهر این هفته شهرستان اظهار کرد: بیکاری از مهمترین مشکلات مردم به ویژه جوانان خرمشهر است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم سفر دولت تدبیر و امید خیر و برکت را به این شهرستان سرازیر کند، افزود: نیروهای شاغل غیر‌بومی در خرمشهر بسیار زیاد بوده در حالیکه بسیاری از جوانان این منطقه بیکار هستند.

خطیب جمعه خرمشهر خاطرنشان کرد: این نیروها باید سریعا جای خود را به نیروهای بومی متخصص خرمشهر بدهند.

وی با بیان اینکه دیروز به دلیل وقت کم نتوانستم تمامی مشکلات خرمشهر را در حضور رئیس جمهور بیان کنم تصریح کرد: امیدواریم با بیان همین میزان مشکلات هم هیئت دولت در راستای رفع آنها گامی مثبت بردارد و مردم را امیدوارتر کند.

موسوی عنوان کرد: خرمشهر روزی بزرگترین بندر کشتیرانی خاورمیانه و ایران را در خود داشت و بالغ بر 17 اسکله تخلیه و بارگیری در این شهر بود بعد از جنگ تحمیلی تا به امر در فقر و محرومیت به سر می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به اینکه بالغ بر 10 کنسولگری از کشورهای مختلف در این شهر بودند، انتظار می‌رفت در اولویت بازسازی شهرها قرار می‌گرفت.

خطیب جمعه خرمشهر تاکید کرد: چرا با رشد شهرهای بزرگ و کوچک، خرمشهر همچنان با خرابی‌ها دست و پنجه نرم کند و مردم را گرفتار مشکلات ریز و درشت کرده است.

وی با اشاره به تعطیلی کارخانه بزرگ صابون سازی در این شهر عنوان کرد: کارخانه‌ای که توانسته بود امر مهمی را در زمینه اشتغال در شهر ایفا کند امروز بدون توجه مسئولان بلاتکلیف است.

موسوی ابراز داشت: همه بخش‌های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، اقتصادی و تجاری این منطقه امروز نیز به حمایت جدی دولت دارد در غیر اینصورت همچنان مردم مجبور به مهاجرت برای دست یافتن به امکاناتی بهتر و اشتغالی موثر می‌شوند.

انتهای پیام/72001/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول