اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خرمشهر مطرح کرد

حضور کم‌نظیر مردم در مراسم اربعین حسینی

امام جمعه موقت خرمشهر گفت: امسال حضور مردم در مراسم اربعین حسینی در تاریخ جهان کم‌نظیر بود.

حضور کم‌نظیر مردم در مراسم اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرمشهر در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: برگزاری مراسم پرشور آیین اربعین حضرت اباعبدالله حسین(ع) این شهرستان بسیار پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شد و تعداد زائران عازم کربلا از مرز شلمچه فزون‌تر بود.

وی اضافه کرد: امسال حضور مردم در مراسم اربعین حسینی در تاریخ جهان کم‌نظیر بود و حدود 30 میلیون نفر در کربلا حاضر شدند.

امام جمعه موقت خرمشهر با بیان اینکه همه مذاهب اسلامی و اقلیت های دینی از بیشتر کشورهای امریکا، استرالیا، آسیا و اقیانوسیه در مراسم اربعین شرکت کردند تصریح کرد: این حرکت‌های خودجوش مذهبی پاسخی به توطئه‌های دشمنان برای تفرقه افکنی بین مسلمانان و ملت ایران اسلامی است.

وی با اشاره به مسئله فتنه سال 88 عنوان کرد: پیشینه تاریخی ما نشان داده است در طول تاریخ اسلام جلوی فتنه را به خوبی و محکمی گرفته زیرا مهمترین اهداف این اقدامات نابودی اسلام بوده است.

عادل‌پور با اشاره به اینکه در راه اندازی فتنه 88 برخی به دنبال پست و مقام و جاه طلبی بودند خاطرنشان کرد: کسانی که به فتنه دامن زدند می‌خواستند مادی خواسته‌های خود را بر خواسته‌های مردم تحمیل کرده و کینه‌شان را نسبت به انقلاب نشان دهند.

وی بیان کرد: فتنه‌گران سال 88 برای رسیدن به قدرت با باطل دانستن انتخابات، نافرمانی و لشکرکشی خیابانی قصد تخریب نظام را داشتند ولی مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی تسلیم آنان نشدند.

امام جمعه موقت خرمشهر در پایان با تاکید بر اینکه به همه حامیان فتنه گران هشدار می‌دهیم که دست از پا خطا نکنند اظهار کرد: ملت و نظام ما هیچگاه در مقابل چنین عواملی شکست نخواهد خورد زیرا متحد و منسجم است.

انتهای پیام/72001/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول