اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه خرمشهر خواستار شد

لزوم راه‌اندازی اتاق فکر برای تهیه نقشه جامع راهبردی در خرمشهر

خطیب جمعه خرمشهر خواستار راه‌اندازی اتاق فکر برای تهیه نقشه جامع راهبردی برای رسیدگی به زیرساخت‌های این منطقه شد.

لزوم راه‌اندازی اتاق فکر برای تهیه نقشه جامع راهبردی در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت‌الاسلام سیدنبی موسوی در آیین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه خرمشهر که با حضور نمازگزاران در مسجد جامع برگزار شد ضمن فرا رسیدن هفته وحدت اظهار کرد: هفته وحدت فرصتی‌ است تا مسلمانان عالم با تکیه بر همه مشترکات خود در مقابل استکبار و ستیزه‌جویی دشمنان واحد خود بایستند.

وی در ادامه هفته وحدت را نویدبخش پیروزی جهان اسلام در همه ابعاد سیاسی و اجتماعی و فرهنگی خواند تصریح کرد: ابتکار شگرف و تاریخی امام راحل در خصوص نامگذاری ایام ولادت با سعادت رسول گرامی اسلام به عنوان هفته وحدت ابتکاری ارزشمند است زیرا این هفته، نمایش اقتدار و شکوه مسلمانان در سراسر کشور اسلامی و مایه خواری دشمنان ملت‌های مسلمان خواهد بود.

خطیب جمعه خرمشهر خطاب به مسئولان شهرستان عنوان کرد: راه‌اندازی اتاق فکر برای تهیه نقشه جامع راهبردی خرمشهر ضروری است زیرا زیرساخت‌های این شهر دچار مشکلات ریز و درشتی است که نیاز به رسیدگی و بررسی بیشتری دارند.

وی اضافه کرد: در همین راستا اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری و تمام نخبگان شهرستان باید در این اتاق فکر مشارکت کنند تا به بهترین شکل بتوان این امر را محقق کرد.

موسوی در ادامه به وضعیت نظافت شهر اشاره کرد و ابراز داشت: از شهرداری می‌خواهیم با همت بیشتری در این خصوص نیروهای خود را بسیج کند زیرا نظافت خرمشهر در خور شان این شهر نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مسئولان نظام توضیح داد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دشمنان نظام و انقلاب همواره سعی‌شان بر این بوده که مسائل کشور ایران اسلامی را مغشوش و نابه‌سامان جلوه دهند و مسئولان داخلی کشور را با یکدیگر درگیر نشان دهند.

امام جمعه خرمشهر ادامه داد: این وظیفه مسئولان است که با درایت و آگاهی جلوی این فرصت‌ها برای دشمنان را بگیرند و اجازه ندهند حتی چنین مسائل کوچک و حاشیه‌ای در کشور رخ دهد که دشمن بتواند از آن سوءاستفاده کند.

انتهای پیام/72001/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول