اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرفاوی در نشست خبری:

ای کاش جلالی بعد از استعفا به تیم بازنمی‌گشت/نمی‌توانم دروازه‌بان را به زور بیرون بکشم

سرمربی صبای قم گفت: ای کاش جلالی بعد از استعفا به تیم بازنمی‌گشت.

ای کاش جلالی بعد از استعفا به تیم بازنمی‌گشت/نمی‌توانم دروازه‌بان را به زور بیرون بکشم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صمد مرفاوی امشب در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: در ابتدا بابت عدم حضور در  نشست قبل از بازی به دلیل ساعت پرواز عذرخواهی می‌کنم و در مورد بازی باید عنوان کنم که ما با شناخت از تیم تراکتورسازی به تبریز آمده بودیم و توانستیم طبق برنامه این تیم را متوقف کرده و با امتیاز تبریز را ترک کنیم و خوشحالم که در هر دو نیمه برنامه‌های من در زمین توسط بازیکنان صبا پیاده شد.

نمی‌توانم دروازه‌بان‌مان را به زور بیرون بکشم

وی در مورد اتهام اتلاف وقت به  تیمش گفت: این حرف درستی نیست، زیرا در نیمه نخستی تراکتورسازی اصلاً بابرنامه کار نکرد که اتلاف وقت کنیم و در مورد دروازه‌بان‌مان نیز مسئله عمدی نبود و وی بعد از مصدومیت گفت می‌توانم ادامه دهم و من نمی‌توانم وی را به زور بیرون کشم.

سرمربی تیم صبای قم گفت: در نیمه اول دو تیم بازی نزدیکی  را به نمایش گذاشتند، اما در نیمه دوم با اشتباه مدافعان تیمم میزبان به گل دست یافت که به دلیل مسائل روحی بعد از گل تراکتورسازی عقب کشید و این فرصت برای ما مهیا شد تا حملاتی روی دروازه تراکتور تدارک دیده و در نهایت در دقیقه 88 به گل تساوی دست یافتیم.

وی گفت: من از دور برگشت تیم صبا را تحویل گرفته و رفته رفته شرایط این تیم بهبود یافته و در چند هفته اخیر دو پیروزی کسب کرده و 4 امتیاز نیز از بازی‌های خارج از خانه به دست آوریم.

در کل  ایران هواداران از فوتبال دور شدند/ کار تماشاگران تبریز خوب نبود

صمد مرفاوی با اظهار تأسف از حوادث رخ داده روی سکوهای تماشاگران تراکتورسازی گفت: من همیشه از هواداران تراکتورسازی به نیکی یاد کرده و معتقدم که در ایران نمونه هستند و  کار تماشاگران تبریزی امروز خوب نبود، اما باید گفت در کل ایران هواداران از فوتبال دور شده و تنها مختص تراکتورسازی نیست و در این مورد کارشناسان باید علت‌یابی ‌کنند.

شعار علیه جلالی جای تعجب دارد

بازیکن سابق تیم ملی ایران تاکید کرد: برای من جای تعجب است که چنین به مربی تیمی توهین می‌شود، اگر باشگاه و یا هواداران مربی تیم خود را می‌خواهند می‌توانند محترمانه این موضوع را مطرح کنند و دادن چنین شعارهایی در شأن تماشاگر تبریز نیست.

وی افزود: با اینکه امروز من و مجید جلالی رودرروی هم قرار گرفته و رقیب بودیم، اما برای وی بسیار ناراحت شدم و وظیفه من است که از همکارم که مورد توهین قرار گرفته حمایت کنم.

نمی‌توانم در مسائل تراکتور دخالت کنم/ تماشاگر حق توهین به مربی‌اش را ندارد

سرمربی صبای قم گفت: من نمی‌توانم در مسائل تراکتورسازی دخالت کنم اما  تماشاگر حق توهین به مربی‌اش را ندارد، مگر مربی تیم به تماشاگران توهین کرده است ممکن است مردم از عملکرد من ناراحت باشند اما باید این را راحت بگویند نه اینکه بی‌احترامی کنند.

ای کاش جلالی بعد از استعفا به تیم باز نمی‌گشت

مرفاوی از جلالی به عنوان یک مربی که با شخصیت، مودب، آرام و بدون حاشیه است یاد کرده و خاطر نشان کرد: ای کاش جلالی وقتی استعفا داده بود به تیم باز نمی‌گشت، هر چند می‌دانم هیئت‌مدیره باشگاه تراکتورسازی را برای بازگشت به تیم وی را  مجاب کرده است اما  نباید جلالی چنین مورد توهین قرار می‌گرفت و خانواده جلالی خانواده من است و نباید خانواده هر فردی چنین مورد اهانت قرار گیرد.

وی ابراز کرد: من در تیم‌های بزرگی چون استقلال مربی بودم و شاید خود من هم اینچنین شعارهایی را شنیده‌ام و امروز سرمربی صبا هستم و نمی‌خواهم در کار تراکتور دخالت کنم ولی این تیمی که تا این حد طرفدار دارد مشخص است که شخصیت بسیار بالایی دارد.

سرمربی تیم صبای قم در خصوص اظهارات مدیرعامل تراکتور مبنی بر اینکه تیم متعلق به هیئت‌مدیره است و هواداران حق دخالت ندارند، خاطر نشان کرد: یک تیم مردمی مال مردم است و این هیئت‌مدیره است که باید رابطه خوبی بین هوادار و کادر فنی ایجاد کند. مدیریت باید کار خودش را درست  انجام دهد. من قصد دخالت در کار هیئت‌مدیره تراکتورسازی را ندارم و فقط می‌خواهم از شأن یک مربی دفاع کنم.

تراکتورسازی فرق کرده است

سرمربی تیم صبای قم گفت: تیم تراکتورسازی نسبت به سال‌های گذشته فرق کرده است و این تیم از لحاظ روحی روانی تحت فشار قرار دارد.

وی افزود: واضح است که تیم تراکتورسازی آرامش ندارد و  روحیه تیم پایین آمده است، در حالی  که سال گذشته  تماشاگران به تونی فرصت دادند چرا امسال حاضر نیستند این فرصت را به جلالی هم بدهند.

با این تساوی تیم تراکتورسازی 37 امتیازی شده و در همان رده ششم جدول باقی ماند و تیم صبای قم نیز با 23 امتیاز در مکان دوازدهم جدول جای گرفت.

آخرین پیروزی تیم تراکتورسازی در هفته هفدهم برابر گسترش فولاد تبریز بوده بعد از آن تراکتورسازی در 6 بازی یک بار طعم شکست را چشیده و پنج بازی نیز مساوی کرده‌اند.

در هفته بیست و چهارم لیگ برتر ششم بهمن تراکتور سازی میهمان  ملوان خواهد بود، اما تراکتورسازی قبل از این دیدار یکم بهمن ماه در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور به دیدار تیم راه ‌آهن در ورزشگاه تختی تهران می‌رود که در صورت پیروزی به جمع چهار تیم برتر راه می‌یابد.

انتهای پیام/60001/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول