اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از تماشاگران واقعی می‌خواهم فردا حمایت کنند

‌جلالی: شرایط ‌تراکتورسازی بحرانی است/به آینده تیم امیدوار هستم

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: ‌امروز شرایط تیم تراکتورسازی بحرانی است و تماشاگران تیم تراکتورسازی از هر طیف و سلیقه‌ای باید از تیم تراکتورسازی حمایت کنند تا این تیم به شرایط قبلی موفقیت خود باز گردد.

‌جلالی: شرایط ‌تراکتورسازی بحرانی است/به آینده تیم امیدوار هستم

به  گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مجید جلالی شامگاه امروز در نشست پیش از بازی تیمش مقابل  صبای قم اظهار کرد: ‌بعد از گل به خودی در بازی مقابل ذوب آهن اصفهان فضای تیم ‌تنگ و متشنج شد و ‌در بین ششم تیم اول که به صورت متناوب بالا و پایین می‌شدند تنها تیم تراکتورسازی بود که وارد بحران شد.

در زمان باخت تراکتورسازی تنها بودم

وی افزود: بعد از شکست مقابل سپاهان برای نخستین بار با خبرنگاران مصاحبه می‌کنم و باید بگویم وقتی ‌نتیجه بازی‌ را واگذار می‌کنیم تنها بوده، اما وقتی تراکتورسازی بازی را می‌برد همه در کنار من هستند.

جلالی گفت: تراکتورسازی تیم خوبی است و ما نیز نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا در این تیم به موفقیت دست یابیم و من به آینده این تیم امیدوار هستم و مردم تبریز نیز  برخورد خوبی با من داشته و حساب مردم با فرهنگ آذربایجان با عده‌ای اندک جدا است.

وی تاکید کرد: امروز شرایط تیم تراکتورسازی بحرانی است و تماشاگران تیم تراکتورسازی از هر طیف و سلیقه‌ای باید از تیم تراکتورسازی حمایت کنند تا این تیم به شرایط قبلی موفقیت خود  باز گردد.

جلالی گفت: در حال حاضر تیم تراکتورسازی وضعیت خوبی ندارد و هر اتفاقی در بازی فردا مقابل صبای قم می تواند صورت گیرد و می‌تواند شرایط بازگشته و تیم در مسیر موفقیت قرار گیرد.

هوا را پیش‌بینی نکرده بودم

سرمربی سابق تیم‌های پاس تهران و فولاد خوزستان ‌تنها اشتباه خود در  هدایت تیم تراکتورسازی را پیش‌بینی نکردن وضعیت هوا‌ نام برد‌ و گفت: با شروع فصل سرما نتوانستیم بازی‌های با طراوتی از خود به نمایش بگذاریم و در فصل‌های آتی باید از نظر تامین  تاسیسات و همچنین جذب بازیکنان با قدرت فیزیکی بالا مد نظر مسئولان تیم قرار گیرد.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: آسیب دیدگی  بازیکنان یکی از مشکلات تیم ما است و برای  بازی مقابل صبای قم محمد ابراهیمی، فرشید طالبی، مهدی کیانی و حبیب گردانی مصدوم هستند و علی کریمی نیز به من اعلام کرده است که نمی‌تواند از آغاز این دیدار بازی کند.

پرونده کرار بسته شد/ بازیکن برزیلی جرو لیست 18 نفره است

جلالی گفت: پرونده حضور جاسم کرار در تیم تراکتورسازی بسته شد و ما نتوانستیم  از 15 بازیکن داخلی مد نظر در نیم فصل کسی را جذب کنیم، اما  بازیکن بزریلی که به تیم تراکتورسازی پیوسته است فردا جزو 18 نفر لیست بازیکنان تیم است.

تیم تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و سوم فردا در تبریز میزبان تیم صبای قم است. بازی رفت دو تیم در قم با نتیجه 3 بر 1 به سود تیم تراکتورسازی تبریز خاتمه یافته بود.

انتهای پیام/60001/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول