اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرفاوی در گفت‌و‌گو با فارس:

برای غلبه بر تراکتورسازی تبریز بیشترین انگیزه را داریم

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تیمش را از هر نظر برای مصاف مهم هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال با تراکتورسازی تبریز آماده دانست.

برای غلبه بر تراکتورسازی تبریز بیشترین انگیزه را داریم

عبدالصمد مرفاوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: ما برای این بازی فرصت خوبی به منظور انجام تمرینات مناسب و اجرای برنامه‌های آماده‌سازی داشته‌ایم و خوشبختانه هم شناخت خوبی از بازیکنان و وضعیت تیم خود داریم و هم اینکه تیم تراکتورسازی تبریز را خوب بررسی کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: برای این بازی اطلاعات خوبی از بازی تراکتورسازی تبریز کسب کرده‌ام و حتی مسابقه آن‌ها با سایپای البرز در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال را هم به دقت آنالیز کرده‌ایم و در مجموع راهکارهای خوبی برای انجام یک بازی خوب و ان‌شاءالله کسب سه امتیاز اندیشیده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به حساسیت‌های این دیدار گفت: با توجه به اینکه تراکتورسازی مهره‌های خوبی دارد و در خانه خود حضور دارد قطعاً سعی می‌کند از شرایط میزبانی بهره ببرد ولی ما بازیکنان آماده‌ای داریم و آن‌ها مصمم به پیروزی در این دیدار هستند.

مرفاوی عنوان کرد: نباید موقعیت و اعتبار صبا را نیز در فوتبال ایران نادیده گرفت، صبای قم یکی از با سابقه‌ترین تیم‌های حاضر در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران است و همواره یک تیم مدعی بوده است که امسال با کمی بدشانسی مواجه شده و قطعاً جبران می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ما با نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بازی داریم و ان‌شاءالله با توجه به موقعیت و شرایط بسیار خوبی که بعد از پیروزی برابر فجر شهید سپاسی شیراز برای تیم ایجاد شده سعی خواهیم کرد در این بازی نیز سه امتیاز را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در خصوص وضعیت بازیکنان تیمش برای مسابقه مهم هفته بیست و سوم لیگ برتر با تراکتورسازی تبریز گفت: به غیر از مسعود حق‌جو که در بازی با فجر سپاسی شیراز سه اخطاره شد و مرتضی کاشی و محسن بیات که همچنان مصدومند، دیگر نفرات ما سرحال و آماده این بازی هستند.

وی در خصوص وضعیتی که در تیم تراکتورسازی تبریز در هفته‌های اخیر لیگ برتر ایجاد شده، عنوان کرد: تغییر خاصی ایجاد نشده این طبیعت فوتبال است که یک تیم ممکن است در مقطعی افت کند و در زمان دیگری در اوج قرار بگیرد، همان شرایطی که ما داشتیم تراکتورسازی تبریز هم الان از آن برخوردار است و فکر نمی‌کنم که آن‌ها خیلی نسبت به قبل ضعیف شده باشند و همه چیز در میدان مسابقه مشخص می‌شود.

دیدار صبای قم و تراکتورسازی تبریز از ساعت 14:30 پنجشنبه بیست و ششم دی‌ماه در تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول