اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

برای نگه‌ داشتن تیم تراکتورسازی از گزند حسادت‌ها فکر نکرده بودیم

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: برای نگه‌ داشتن تیم تراکتورسازی از گزند حسادت‌ها فکر نکرده بودیم.

برای نگه‌ داشتن تیم تراکتورسازی از گزند حسادت‌ها فکر نکرده بودیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده در دیدار با هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با اشاره به مسائل حاشیه‌ای تیم تراکتورسازی در چند هفته اخیر، اظهار کرد: باشگاه باسابقه، هیئت مدیره و مدیرعامل دلسوز و کاردان، سرمربی متخصص و بااخلاق، ترکیب قوی، هواداران متعصب و عوامل پشتیبانی از عناصر موفقیت یک تیم فوتبال هستند که خوشبختانه تراکتورسازی از همه این عناصر بهره‌مند است؛ با وجود این عوامل برای من جای سؤال بود که چرا تراکتورسازی دچار بحران شده است و این موضوع فکر و ذهن مرا مشغول کرده بود.

استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: بعد از بررسی به این نتیجه رسیدم که ما نقش رقبا را فراموش کرده و برای نگه‌داشتن تیم از گزند حسادت‌ها فکر نکرده بودیم.

جبارزاده گفت: اطمینان داشتم که با صدرنشینی تراکتور در جدول لیگ، برای تیم حاشیه درست خواهند کرد و متاسفانه بحران اخیر از چند جهت به تیم ضربه وارد کرد.

وی ادامه داد: در هفته‌های اخیر اقدامات نتیجه‌بخشی برای حل مشکلات مالی تیم تراکتورسازی و تامین منابع درآمدی پایدار برای این تیم انجام داده بودیم که متاسفانه مسایل حاشیه‌ای این اقدامات را بی‌اثر کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که هیئت مدیره باید در همه شرایط در کنار سرمربی تیم باشد، افزود: سرمربی هم در روز برد سرمربی است و هم در روز باخت، نباید در روز برد همه خود را شریک بدانیم اما در روز باخت فقط سرمربی پاسخگو باشد.

وی افزود: اطمینان می‌دهیم که به عنوان عامل پشتیبانی، همواره در کنار تیم و سرمربی آن خواهیم بود، البته هرگز قصد دخالت در امور تیم را نداشته و نداریم.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با بیان این که دولت‌ها برای ایجاد شور و نشاط در بین مردم هزینه می‌کنند، گفت: فوتبال یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای ایجاد شور و نشاط در جامعه است، لذا ما آماده حمایت از تیم تراکتورسازی هستیم و معتقدیم که تراکتورسازی تنها تیم تبریز و آذربایجان شرقی نیست، بلکه امروز تراکتورسازی به یک سرمایه ملی تبدیل شده است و این تیم در همه جای کشور هوادار دارد.

وی تصریح کرد: البته همه حرکت‌ها از جمله ورزش برای جاری ساختن اخلاق در جامعه انجام می‌شود و اگر اخلاق نباشد هیچ کاری ارزش ندارد، بنابراین مجموعه باشگاه و تیم تراکتورسازی در کنار مسایل حرفه‌ای ورزش، باید اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهد.

جبارزاده با بیان این که خواهان توسعه استان هستیم، گفت: ما در این مسیر به ورزش و فوتبال به چشم یک سرمایه‌گذاری نگاه می‌کنیم و تاکید داریم که با استفاده از ظرفیت‌های استان باید به دنبال تربیت و صادر کردن نیروهای بااستعداد باشیم.

وی همچنین بر تامین منابع مالی پایدار برای تیم تراکتورسازی تاکید کرد و افزود: مسائل مالی نباید فعالیت تیم را تحت تاثیر قرار دهد، لذا ما از این موضوع حمایت می‌کنیم و از مدیرعامل باشگاه می‌خواهیم که با جدیت این موضوع را پیگیری کند.

استاندار آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد با حمایت هواداران، تیم تراکتورسازی دوباره به روزهای اوج خود بازگردد و موفقیت‌های این تیم استمرار داشته باشد.

جبارزاده از رسانه‌های استان به ویژه صدا و سیما نیز خواست تراکتورسازی را در مسیر موفقیت‌های بیشتر یاری کنند.

پیش از سخنان استاندار آذربایجان شرقی، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی و مدیرکل ورزش و جوانان استان گزارشی از وضعیت فعلی تیم تراکتورسازی و مسایل چند هفته اخیر این تیم بیان کردند.

اسبقیان، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با بیان این که این اداره کل همواره در کنار تیم تراکتورسازی بوده است، ابراز امیدواری کرد با برتری مقابل صبای قم، بحرانی که تیم از بازی با ذوب‌آهن وارد آن شده رفع شود.

نظمی، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی هم با اشاره به نزدیک بودن مسابقات جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا و لزوم رفع مشکلات تیم، خواستار حل مشکل مالی تراکتورسازی از سوی مسئولان شد.

جلالی سرمربی تیم تراکتورسازی هم با اشاره به مسابقات جام حذفی، گفت: بهمن ماه، ماه سرنوشت تیم است و تراکتورسازی می‌تواند با قهرمانی در جام حذفی به جایگاه واقعی خود برگردد.

انتهای پیام/60001/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول