اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی خواستار شد

تلاش مسئولان برای جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در استان مرکزی

استاندار مرکزی بر تلاش مسئولان برای جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در استان مرکزی تاکید کرد.

تلاش مسئولان برای جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد حسین مقیمی ظهر امروز در نخستین نشست اعضای اتاق فکر اقتصادی استان مرکزی اظهار داشت: توجه به مسائل اقتصادی در شرایطی که کشور از نظر اقتصادی با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند، موضوع بسیار مهمی است.

وی تصریح کرد: رفع مشکلات اقتصادی کشور و استان در گرو شناسایی و آسیب ‌شناسی این مشکلات و حضور پر رنگ فعالان اقتصادی در ارائه راهکارها است که باید جدی گرفته شود.

وی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود خاطر نشان ساخت: اتاق فکر اقتصادی می‌تواند استان را در اتخاذ تصمیمات هدفمند و اثرگذار و در ترمیم آسیب‌های موجود و شتاب بخشی به برنامه‌های توسعه یاری رساند و مشکلات پیش رو را حل و فصل کند.

استاندار مرکزی نگاه دقیق به موضوعات اقتصادی، موشکافی مشکلات و ارائه راهکارهای لازم برای خروج از مشکلات اقتصادی را از مهم‌ترین اهداف تشکیل اتاق فکر اقتصادی عنوان کرد و ادامه داد: استان مرکزی به دلیل نقش و جایگاهی که در کشور دارد باید در زمینه رونق سرمایه گذاری، افزایش میزان صادرات و کیفیت تولیدات استانی، افزایش اشتغال‌زایی طرح‌های مبتکرانه را طراحی و به عنوان الگوی کشوری ارائه دهد.

مشاور اقتصادی استاندار مرکزی نیز جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی را از سیاست‌های محوری دولت عنوان کرد و گفت: اولویت دولت یازدهم حل مشکلات و مسائل اقتصادی مردم است.

علی یوسفی افزود: امید می‌رود اتاق فکر اقتصادی استان بتواند گام‌های ارزنده‌ای در راستای کمک به دولت در این حوزه بر دارد.

انتهای پیام/87009/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول