اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل شکایت بالای ورزشکاران از مدیریت هیئت تنیس روی‌میز

سرپرست هیئت تنیس روی‌ میز استان مرکزی انتخاب می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از انتخاب سرپرست هیئت تنیس روی میز استان به دلیل شکایت بالای ورزشکاران از مدیریت این هیئت خبر داد.

سرپرست هیئت تنیس روی‌ میز استان مرکزی انتخاب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سعید ملکی ظهر امروز در جلسه مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز استان اظهار داشت: برگزاری مجامع سالیانه و انتخاب هیئت‌های ورزشی تمامی رشته‌ها از وظایف اصلی اداره کل ورزش و جوانان محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: مجامع عمومی محفلی برای تبادل نظرات بین ورزشکاران، مربیان و داوران و همچنین ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌های سال آینده هیئت است که این امر کمک شایانی به پیشبرد اهداف و برنامه‌های ورزشی هیئت‌های ورزشی می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: بالغ بر 400 هیئت ورزشی در سطح استان و شهرستان‌های تابعه فعالیت می‌کنند که در این زمینه اداره کل ورزش و جوانان استان باید با تناسب به تمامی هیئت‌های ورزشی منابع مالی و سخت افزاری اختصاص دهد.

ملکی درباره شرایط و فعالیت‌های هیئت تنیس روی میز استان بیان کرد: ظرفیت‌های بسیار مناسبی در این رشته در استان وجود دارد که در این زمینه اختلاف‌نظرها موجب کاهش فعالیت‌های این هیئت شده است.

وی در ادامه گفت: با توجه به تشدید مشکلات مالی در سالیان اخیر در هیئت‌های ورزشی باید تمامی مدیران ورزشی در تمامی رشته‌ها توجه بیشتری به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

لازم به ذکر است به دلیل ارائه گزارشات و شکایات نسبت به مدیریت هیئت تنیس روی میز استان مرکزی از سوی ورزشکاران این رشته در پایان این جلسه مصوب شد به مدت سه ماه سرپرست موقت برای این هیئت منصوب گردد و مجمع انتخابی این هیئت نیز در سال آینده با حضور اعضاء مجمع برگزار شود.

گفتنی است رئیس هیئت تنیس روی میز استان مرکزی در این جلسه حضور نداشت.

انتهای پیام/87004/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول