اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون تنیس کشور:

تنیس ورزش صلح و نوع دوستی است

دبیر فدراسیون تنیس کشور گفت: ورزش تنیس، ورزش صلح و نوع دوستی است و در دنیا به عنوان ورزش صلح شناخته می‌شود.

تنیس ورزش صلح و نوع دوستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، شاهرخ کشاورز صبح امروز در جلسه مجمع عمومی هیئت تنیس استان مرکزی اظهار داشت: ورزش تنیس یکی از با سابقه‌ترین رشته‌های ورزشی در تمامی کشورها بوده و بیش از 100 سال از تأسیس فدراسیون جهانی این رشته می‌گذرد.

وی در خصوص فعالیت هیئت تنیس استان مرکزی بیان داشت: استان مرکزی و به ویژه شهرستان اراک در سالیان اخیر فعالیت‌های مناسبی در این رشته داشته است و قهرمانانی مانند منصور بهرامی و علی زند را در این استان پرورش داده است.

دبیر فدراسیون تنیس کشور گفت: هیئت تنیس استان مرکزی در بین تمامی استان‌ها توانسته است تعاملی بسیار خوب با آموزش و پرورش در پیشبرد اهداف استعدادیابی خود برقرار کند و هم اکنون در این زمینه در جایگاه پنجم کشوری قرار دارد.

کشاورز ادامه داد: رئیس هیئت تنیس استان مرکزی باید از تمامی ورزشکاران و متخصصین ورزش تنیس در کمیته‌های تخصصی استفاده کند تا در آینده شاهد پیشرفت هر چه بیشتر این ورزش در استان مرکزی باشیم.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های بومی و منطقه‌ای باید در اولویت اصلی این هیئت قرار گیرد تا بتواند از داوران و مربیان بومی در برگزاری مسابقات ورزشی و کلاس‌های آموزشی استفاده کند.

انتهای پیام/87010/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول