اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس فدراسیون تکواندو

نخستین دوره تربیت مبلغ ورزشی در قم افتتاح شد

مراسم افتتاحیه نخستین دوره تربیت مبلغ ورزشی عصر امروز در مدرسه حجتیه قم برگزار شد.

نخستین دوره تربیت مبلغ ورزشی در قم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این مراسم محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا صالحی، معاون فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی العالیمه و جمعی از طلاب حوزه علمیه حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین صالحی با اشاره به اینکه این حرکت هم آرزوی حوزه و هم آرزوی فدراسیون بوده است گفت: امیدوارم این نخستین قدم گام موثری بوده و زمینه ساز گام‌های بعدی باشد.

وی افزود: همکاری جامعه المصطفی با فدراسیون تکواندو در راستای یک راهبرد استراتژیک بوده و آن اقدام متقابل برای تحقق اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی است.

معاون فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی العالیمه با بیان اینکه امیدوارم در مراسم اختتامیه شاهد رشد مبلغین باشیم، گفت: حوزه علمیه هر زمانی که برای مخاطبان خاص برنامه‌ریزی کرده موفق بوده است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی مرادآبادی با اشاره به اینکه نیاز به مبلغان حرفه‌ای جدی است، گفت: از مراکز مختلفی مانند دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و... همواره درخواست مبلغ داشته‌ایم که متاسفانه تعداد محدودی مبلغ در اختیار بوده که آنها نیز آموزش تخصصی نداشته‌اند.

وی با بیان اینکه دو ماه پیش تفاهم نامه‌ای بین جامعه المصطفی و فدراسیون تکواندو امضا شد گفت: یکی از موضوعات این تفاهم‌نامه برگزاری نخستین دوره تربیت مبلغ ورزشی بوده است.

در ادامه محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به اینکه ورزش کشور سال‌ها است که با مشکلات فرهنگی دست و پنجه نرم می‌کند گفت: این مشکل به دلیل غفلت کسانی است که می‌توانستند در این مورد تأثیرگذار باشند ولی غافل بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کشور ما دو سال پیش به یکی از آرزوهایش دست یافت و در رشته تکواندو قهرمان جهان شد گفت: متأسفانه بعد از قهرمانی جهان با حاشیه‌های بسیاری مواجه شدیم و بعد از این موفقیت اخلاق را باختیم.

نخستین دوره کلاس‌های تربیت مبلغ ورزشی با همت موسسه زبان و فرهنگ شناسی و اداره تربیت بدنی جامعه المصطفی و همچنین فدراسیون تکواندو از فردا در قم تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/2258/ک30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول