اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/61

رهنما: ظرفیت اجرای برنامه‌های بین‌المللی ورزشی فجر در گیلان وجود دارد

مسئول کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان گفت: ظرفیت اجرای برنامه‌های بین‌المللی ورزشی دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان وجود دارد.

رهنما: ظرفیت اجرای برنامه‌های بین‌المللی ورزشی فجر در گیلان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مسعود رهنما عصر امروز در جلسه جمع‌بندی برنامه‌های دهه فجر سی‌وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: انقلاب اسلامی مشیت الهی و رهبری مدبرانه امام (ره) و مقام معظم رهبری را به همراه داشته است.

وی به تلاش مردم برای همراهی با انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم جشن پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه برگزار می‌کنند.

رهنما با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر ورزش و جوانان گیلان در دو حوزه تعریف شده است، تصریح کرد: مسابقه‌های فرهنگی و ورزشی با گرایش‌های مختلف در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از برگزار 495 برنامه فرهنگی و ورزشی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان خبر داد و بیان کرد: 303 برنامه ویژه آقایان است.

وی با اشاره به اجرای 192 برنامه ویژه بانوان در دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان، یادآور شد: برنامه‌های مذکور در گستره استانی برگزار می‌شود و ظرفیت اجرای برنامه‌های بین‌المللی ورزشی همزمان با دهه فجر در استان وجود دارد.

رهنما بر افزایش زمینه حضور و مشارکت جامعه ورزش و قشر مورد توجه ورزشکاران در آئین‌های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: حضور جوانان و ورزشکاران در راهپیمایی 22 بهمن چشمگیر است.

مسئول کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان، فراهم‌سازی زمینه‌های حضور و مشارکت بیشتر جوانان در برگزاری شایسته‌تر مراسم ایام‌الله دهه مبارک فجر و برنامه‌ریزی به منظور آشنایی نسل جوان انقلاب با آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را از اهداف تشکیل این کمیته عنوان کرد.

وی برنامه‌ریزی برگزاری مسابقه‌های ورزشی در رشته‌های مختلف توسط کانون‌های موثر مردمی را از ماموریت‌های کمیته مذکور دانست و خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی به منظور برگزاری مسابقه‌های ورزشی در سطح استانی، ملی و بین‌المللی از ماموریت‌های کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است.

رهنما با اشاره به برگزاری مراسم فرهنگی و ورزشی به منظور نشاط‌آفرینی و جذب جوانان، اظهار کرد: بهره‌گیری از توانمندی هیئت‌های ورزشی به منظور نقش‌آفرینی بیشتر ورزشکاران در راستای تقویت جنبه‌های مردمی برگزاری مراسم ‌ایام‌الله دهه مبارک فجر به‌ویژه مراسم دوازدهم و بیست‌ودوم بهمن از دیگر وظایف کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان است.

انتهای پیام/84001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول