اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری/

دل ‌مشغولی فزاینده معاون وزیر جهاد کشاورزی برای تداوم عمر دولت تا 8 سال

معاون توسعه مدیریت وزیر جهاد کشاورزی در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و کنونی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به صورت متناوب و مستمر از یقین به تداوم عمر دولت کنونی از چهار به هشت سال سخن به میان آورد.

دل ‌مشغولی فزاینده معاون وزیر جهاد کشاورزی برای تداوم عمر دولت تا 8 سال

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و کنونی جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور محمدعلی جوادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

از اتفاقات نه چندان جالب این نشست که طبق معمول در برنامه‌های اداری این استان وجود دارد، می‌توان به تأخیر گاهاً 30 تا 45 دقیقه‌ای اجرای این برنامه‌ها اشاره کرد که این آیین هم مستثنی از تأخیرات معمول نبود.

در این نشست از استانداری کهگیلویه و بویراحمد دو معاون عمرانی و برنامه‌ریزی و دو مدیرکل ستادی حضور داشتند و چشم به راهی از حضور استاندار توسط حضار نتیجه نداد.

غلام‌محمد زارعی و حجت‌الاسلام بزرگواری دو نماینده از جمع سه نماینده مجمع نمایندگان استان بودند که در این آیین شرکت کردند، ولی خبری از غلامرضا تاجگردون که همه بر این باورند چینش گوهرگانی سهم او از مدیریت‌ها بوده، نبود.

سیدیعقوب موسوی رئیس سابق جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد که همواره در جلسات اداری استان با بیان آمار و ارقام و مباحث علمی گاه اعضای جلسات را نیز خسته می‌کرد، امروز و در مراسم تودیع خود یک کلمه هم از آمار و ارقام سخن به میان نیاورد و تنها چندین بار این جمله را تکرار کرد که تا دم مرگ هم به یاد مردم خونگرم کهگیلویه و بویراحمد است.

حجت‌الاسلام بزرگواری عضو کمیسیون کشاورزی مجلس میهمان این نشست بود که در سخنرانی خود خطاب به مدیر گذشته گفت زیاد نگران نباشد چرا که ممکن است عمر این دولت تنها چهار سال باشد و به گوهرگانی هم توصیه کرد که مبادا دچار غرور شود که عمر مدیریت‌ها کوتاه است.

پس از استماع سخنان بزرگواری توسط معاون وزیر جهاد کشاورزی، نوبت جوادی بود که جوابگوی اظهارات بزرگواری باشد.

معاون جهاد کشاورزی که به نظر می رسید بسیار نگران عمر دولت است، چندین بار تا پایان سخنرانی خود تأکید کرد که این دولت برای خدمت هشت ساله گام به میدان گذاشته است و به هیچ وجه به چهار سال راضی نمی‌شود.

وی در پاسخ به این سخن بزرگواری که در دولت سازندگی زمین‌های مردم عسلویه را مفت خریدند و اکنون گران می‌فروشند، گفت: شما اقدامات دولت گذشته را مورد بررسی قرار دهید که در آن چه کرده‌اند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی از حمله اسکندر به ایران و دلاورمردی آریوبرزن در خطه کهگیلویه و بویراحمد و مقابله او با سردار یونانی هم سخن گفت و در ادامه به مجاهدت تیم سیاست خارجی ایران اشاره کرد و گفت: ظریف و تیمش حماسه آفریدند.

معاون توسعه مدیریت وزیر جهاد کشاورزی که قبل از تخصص در بخش کشاورزی بسیار سیاسی به نظر می‌رسید به تعریف و تمجید از نمایندگان استان پرداخت و گفت: سه نماینده شما در مجلس از فعال‌ترین نمایندگان در کشور هستند.

وی در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که دلیل این همه دل‌مشغولی شما نسبت به عمر دولت چیست؛ تنها به این نکته بسنده کرد که شما هم به مانند من خیلی سیاسی هستید. 

انتهای پیام/2571/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول