اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بروجرد در مجلس:

دولت مصوبه بخشش جریمه دیرکرد ‌‌وام زلزله‌زدگان سال 85 ‌بروجرد را تصویب کند

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: انتظار ما از دولت روحانی این است که مصوبه بخشش جریمه دیرکرد وام‌های زلزله‌زدگان بروجرد را تصویب کنند.

دولت مصوبه بخشش جریمه دیرکرد ‌‌وام زلزله‌زدگان سال 85 ‌بروجرد را تصویب کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، بهرام بیرانوند عصر امروز در نشستی با دهیاران 18 روستای بخش مرکزی بروجرد افزود: یکی از مشکلات روستاهای بخش مرکزی این شهرستان عدم گازکشی به این روستاها‌ست که علت آن مخالفت پادگان مهندسی بروجرد به خاطر عبور خط لوله گاز در محیط آن بوده است.

بیرانوند اظهار داشت: در حال حاضر این مشکل حل شده و کار گازرسانی به برخی از روستاهای بخش مرکزی بروجرد، که بیش از 150 روستا هستند، آغاز شده است.

وی افزود: امیدواریم با اجرای فاز دوم این پروژه تا آخرین تمام روستاهای شهرستان بروجرد گازرسانی شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره‌ به اینکه گاز به جای نفت علاوه بر اینکه برای روستاییان به صرفه است برای دولت نیز بسیار به صرفه است، گفت: گازکشی به روستاها یکی از خواسته‌های به حق روستاییان است که مسئولان باید در این زمینه بیشتر تلاش کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از آرزوهای دولت این است که کار گازرسانی به روستاها به طور همزمان انجام شود، اما این کار به دلیل کمبود اعتبار قابل اجرا نیست، زیرا با دارایی‌های محدودی که امروز دولت با آن مواجه است، ناگزیر است این روستاها را اولویت‌بندی کند.

بیرانوند به وام زلزله‌زدگان سال 85 شهرستان بروجرد اشاره کرد و اظهار داشت: طی مکاتباتی پیشنهاد بخشش وام‌های زلزله مطرح شد‌ اما این امر مورد قبول واقع نشده است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در گذشته پیشنهاد بخشیده شدن سود، کارمزد و جریمه وام‌های زلزله شهرستان بروجرد به دولت دهم مطرح شده که این پیشنهاد از سوی دولت دهم پذیرفته اما متاسفانه به دلایلی این مصوبه لغو شده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: کل مبلغ وام‌های زلزله بروجرد 600 میلیارد تومان بود‌ و به خاطر اینکه این پول متعلق به دولت نیست و از طریق سپرده‌های مردم از طریق بانک‌های لرستان پرداخت شده بانک‌ها موافق بخشودن آنها نیستند.

بیرانوند یادآور شد: تلاش ما در دولت روحانی این است که مصوبه بخشش جریمه دیرکرد مبالغ وام‌های زلزله را بگیریم و از وی انتظار داریم که قول مساعد آن را به مردم روستاهای بروجرد بدهد.

‌انتهای پیام/2304/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول