اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان:

هیئت دولت اجرای فاز 2 پالایشگاه آبادان را مصوب کند‌

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: اجرایی کردن فاز 2 پالایشگاه در سفر رئیس جمهور به آبادان مطالبه می‌شود.

هیئت دولت اجرای فاز 2 پالایشگاه آبادان را مصوب کند‌

جواد سعدون‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: یکی از مطالبات نمایندگان آبادان در سفر رئیس جمهور به آبادان اجرایی کردن فاز دو پالایشگاه آبادان و تعیین سهم آورده پیمانکار برای فراهم‌ساختن شرایط لازم برای آغاز به کار فاز دوم پالایشگاه خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین تسریع در اجرایی شدن کالای همراه مسافر به شهرهای آبادان و خرمشهر از دیگر خواسته‌های مطالبه شده از رئیس جمهور در آبادان خواهد بود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح‌کرد: همچنین درخواست خواهد شد که بنادر اروندکنار و چوئبده نیز هم در کنار بنادر آبادان و خرمشهر جزو مبادی ورود کالای ملوانی باشند.

سعدون‌زاده اضافه‌کرد: کمک به بهداشت و درمان آبادان و رسیدگی به وضعیت بیمارستان طالقانی آبادان یکی دیگر از درخواست‌ها خواهد بود.

وی خاطرنشان‌کرد: همچنین در خصوص افتتاح و تجهیز بیمارستان اروندکنار، کمک به تسریع در اجرایی کردن اتوبان اروندکنار به آبادان و توسعه بندر آبادان در منطقه تانک فارم از دیگر درخواست‌های ارائه شده به رئیس جمهور در آبادان است.

انتهای پیام/72008/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول