اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

ارائه عملکرد صحیح دستگاه‌های دولتی در اولویت باشد

فرماندار نکا گفت: ارائه عملکرد صحیح دستگاه‌های دولتی اولویت برنامه‌های روابط عمومی باشد و در این رابطه با تمام توان وارد شوند.

ارائه عملکرد صحیح دستگاه‌های دولتی در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، علی رجبی بعد از ظهر امروز در همایش روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای دولتی نکا اظهار داشت: مستندسازی عملکردهای مختلف در هر زمینه‌ای از مسائل مهمی است که باید در دستور کار روابط عمومی‌ها باشد و در همایش نخبگان نکا نیز مستند سازی‌ها باید در اولویت کار باشد.

وی افزود: روابط عمومی‌ها به‌عنوان متولیان این امر باید با خلاقیت و نوآوری فعالیت‌های صورت گرفته را در جامعه نمود عینی ببخشند تا برای رشد و تعالی حرکت شود.

رجبی گفت: جایگاه روابط عمومی در ادارات تبیین و نهادینه نشده است و مدیران روابط عمومی عملکردشان باید چنان درخشان باشد که مدیران، خودشان به فکر ارتقای روابط عمومی‌ها باشند.

فرماندار نکا با اشاره به برگزاری همایش نخبگان، مدیران و موثرین در نکا، خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها باید در این رابطه کمک کار ما باشند و نقاط ضعف و قوت را اطلاع‌رسانی کرده و نخبگان و تاثیرگذاران شهر در هر نقطه از ایران و جهان را معرفی کنند.

وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها، با افزایش توان خدمت خود و ارائه عملکرد مناسب دولت به مردم، خود آرامش را برای شهر به ارمغان آورند.

رجبی بیان داشت: نکا در گذشته از بسیاری مسائل عقب مانده و شاید در برخی موارد به حقوق و خواسته به حق خود دست نیافته است که باید با برنامه‌ریزی مناسب و استفاده از توان مدیران و نخبگان شهرستانی که خارج از شهر و  استان و کشور فعال هستند به خواسته خود برسیم.

فرماندار نکا با اشاره به اینکه روابط‌ عمومی‌ها باید تلاش کنند تا خدمات ادارات به صورت صحیح منعکس شود، خاطرنشان کرد: خدمات بسیار ارزنده‌ای در شهرستان انجام شده که در برخی از موارد به‌درستی منعکس نشده است و باید در این رابطه روابط عمومی‌ها فعال‌تر از گذشته ظاهر شوند.

رجبی گفت: شاید در برخی موارد عملکردها به‌درستی برای مردم انعکاس پیدا نکرده است که اولویت اصلی روابط عمومی‌ها باید اطلاع‌رسانی خدمات انجام یافته در حوزه کاری خود از طریق انتشار بروشورها و همکاری با رسانه‌ها و خبرنگاران باشد.

رجبی با بیان اینکه برای برگزاری همایش نخبگان و مدیران در نکا، ریالی از بودجه و اعتبارات دولتی  هزینه نمی‌شود ادامه داد: یکی از شرکت‌های خصوصی منطقه اسپانسر این همایش شده است و از صفر تا صد این کار را در دستور کار دارد.

وی گفت: کمیته‌های مختلف با تمام توان در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری این همایش هستند و همایش نخبگان، مدیران و موثران در نکا، 24 بهمن‌ماه با حضور نکایی‌های مقیم کشور و خارج از کشور در نکا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86002/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول