اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

اعتبار ‌50 میلیون تومانی به سمن‌های اداره کل ورزش همدان اختصاص می‌یابد

استاندار همدان ورزش گفت: ‌تا پایان سال سعی می‌شود تا 50 میلیون تومان برای سمن‌های اداره کل ورزش و جوانان تامین شود.

اعتبار ‌50 میلیون تومانی به سمن‌های اداره کل ورزش همدان اختصاص می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان، محمدناصر نیکبخت در جمع مسئولان هیئت‌های ورزشی استان در پیست اسکی تاریک دره، افزود: همه توجه مسئولان باید به خواست مردم باشد که نشاط در جامعه از مهمترین آنهاست.

وی با تبریک هفته وحدت و درخواست از ورزشکاران برای مشارکت در جشن‌های دهه فجر و حفاظت از انقلاب اسلامی، ادامه داد: اگر نمایندگان مردم در مذاکرات هسته‌ای پیروزمندانه جلو می‌روند و دنیا حرف ایران را می‌پذیرد، به خاطر حمایت و دلبستگی مردم است.

استاندار همدان افزود: بیش از هر سلاح و بمب اتمی، حمایت مردم است که نظام را حفظ می‌کند و به دلیل این حمایت، ایران به هیچ سلاح و بمبی احتیاج نداشته و به دنبال بمب اتم نیست.

وی تصریح کرد: به این مردم باید آفرین گفت و احترام گذاشت و همیشه در راه تعالی و عظمت این مردم تلاش کرد.

نیکبخت خاطرنشان کرد: انتخابات گذشته نمونه‌ای از همت این مردم بود زیرا دنیا فکر می‌کرد، مردم خسته شده‌اند و تحریم‌ها هم مردم را خسته کرده اما مردم به زیبایی حماسه خواسته شده را آفریدند و چه قدر زیبا حماسه را ترسیم کردند.

وی اضافه کرد: مولود این حماسه، دولت تدبیر و امید است که اول معیشت مردم، دوم اقتصاد و سوم فکر مردم و چهارم نشاط مردم را برای خدمت تعریف کرده است.

استاندار همدان اظهار داشت: نشاط یعنی بالندگی، پویایی و امیدواری و این همه در مقوله سیاسی و اجتماعی نیست و در همه مقوله‌هاست.

وی با یادآوری همایش استانداران کشور که با حضور رییس جمهور، معاونان و مسئولان عالی رتبه کشور برگزار شد، بیان داشت: همگی سخنران این همایش بر حل مشکلات اقتصادی کشور تأکید داشته و عزم خود را برای فراهم ساختن خدمت هرچه بهتر، بیشتر و صداقت با مردم جزم کرده‌اند.

نیکبخت با بیان اینکه رئیس جمهور در این همایش نکات ارزشمندی را درباره سازمان‌های مردم نهاد مطرح کرد، گفت: در استان فضا برای فعالیت سمن‌ها بهتر خواهد شد و تا پایان سال سعی می‌شود تا 50 میلیون تومان برای سمن‌های اداره کل ورزش و جوانان تامین شود.

وی از ادامه فعالیت سیدعبدی افتخاری و اظهار رضایت هیئت‌های ورزشی از فعالیت وی در اداره کل ورزش و جوانان استان، اظهار رضایت کرد و برای پیشبرد برنامه‌های هیئت‌ها و استفاده بهتر از استعدادهای بی‌نظیر استان در عرصه ورزش و کسب جایگاه بهتر، وعده داد تا پایان سال یک میلیارد تومان اعتبار به هیئت‌های ورزشی استان تخصیص یابد.

انتهای پیام/89002/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول