اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان زنجان:

99 روستای استان زنجان فاقد آب شرب است

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان زنجان گفت: 99 روستا در استان زنجان فاقد آب شرب است.

99 روستای استان زنجان فاقد آب شرب است

حسین کابلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: حضور خیرین در عملیات عمرانی آبرسانی به روستاها از سال 1392 و با کاهش اعتبارات عمرانی آغاز شده است.

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با اشاره به اینکه هم‌اکنون طرح آبرسانی به سه روستا از طریق کمک‌های مردمی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: روستای «جزیمات و جوره‌کندی» از جمله این روستاهاست.

این مسئول با بیان اینکه این روستاها تا قبل از این فاقد هر گونه آب شرب بودند، تصریح کرد: عمده هزینه طرح‌آبرسانی این روستاها از طریق مشارکت مردم، خیرین، زکات اهالی و همکاری جهاد سازندگی صورت گرفته است.

وی هزینه طرح‌های سه روستا را در مجموع 219 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: با اجرای این طرح 290 خانوار این روستاها که شامل 300 نفر می‌شوند، از نعمت آب شرب برخوردار شدند.

کابلی از مشارکت 12 خیر در طرح آبرسانی به این روستاها خبر داد و یادآور شد: زکات 18 روستایی ساکن این مناطق نیز در این طرح به مصرف رسید.

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با بیان اینکه 99 روستای استان زنجان فاقد آب شرب است، تاکید کرد: داشتن آب شرب یکی از ضروریات برای داشتن زندگی سالم است.

این مسئول با اشاره به اینکه 99 روستای فاقد آب شرب برای آب‌رسانی اولویت‌بندی شده‌اند، گفت: خیرین می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت آبفار زنجان اسامی این روستاها را مشاهده و در طرح‌های آب‌رسانی به این روستاها شرکت کنند.

انتهای پیام/73002/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول