اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ایمنی و محیط زیست مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد

ثبت رکورد 1.6 میلیون نفرساعت کارکرد بدون حادثه در پارس جنوبی

رئیس ایمنی و محیط زیست مجتمع گازی پارس جنوبی از ثبت رکورد 1.6 میلیون نفرساعت کارکرد بدون حادثه در پارس جنوبی خبر داد.

ثبت رکورد 1.6 میلیون نفرساعت کارکرد بدون حادثه در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علیرضا نجومی صبح امروز در بازدید از مجتمع گازی اظهار داشت: رعایت مسایل ایمنی در این مجموعه پالایشگاهی امری لازم و ضروری است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی افزود: در پالایشگاه‌های مختلف پارس جنوبی با رعایت مسایل زیست‌محیطی و ایمنی به رکوردهای خوبی دست یافته‌ایم.

رئیس ایمنی و محیط زیست مجتمع گازی پارس جنوبی از ثبت رکورد 1.6 میلیون نفرساعت کارکرد بدون حادثه در پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: در زمینه ساعت کارکرد بدون حادثه بر اساس شاخص‌های مجتمع، به آمار یک میلیون و 644 هزار و 896 نفر ساعت بدون حادثه دست پیدا کرده‌ایم که آمار بسیار ارزشمندی است.

نجومی تصریح کرد: بر این اساس، مقدار شدت حوادث قابل ثبت معادل 41/1 است در صورتی که استاندارد OGP در سال 2011، 45/1 بوده و در زمینه فرکانس روزهای از دست رفته یا روزهای تلف شده 34/0 در OGP است و ما 48/0 رسیدیم و بالاتر از OGP هستیم و اقدامات اصلاحی ویژه‌ای تعریف کرده که با کمک مدیران پالایشگاه‌ها در حال انجام است.

رئیس HSE مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه تاکید کرد: HSE مرتبط با همگان است، همه باید دست به دست هم دهیم تا HSE را پیاده کنیم؛ HSE فقط مربوط به یک نفر و یک واحد نیست، همه باید موازین و الزامات HSE را رعایت کنند و آن را به صورت یک باور و ایمان ذهنی قبول کرده و به آن اعتقاد داشته باشند.

نجومی با اشاره به اینکه در بحث فرهنگ‌سازی، برنامه‌هایی را برای شهرک‌ها و مجموعه شرکت برای نیروهای رسمی و نیروهای پیمانکاری انجام داده و در دست اقدام داریم اظهار داشت: حرکت به سمت فرهنگ HSE رفتاری را در برنامه HSE پالایشگاه‌ها لحاظ کرده‌ایم.

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست مجتمع در پایان از رویکرد ویژه مدیر عامل و مدیریت عملیات مجتمع گازی پارس جنوبی به مقوله HSE و پیاده‌سازی سیستم مدیریت HSE تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/2451/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول