اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی:

بومی‌سازی و معادل‌سازی قطعات مورد نیاز پارس جنوبی ضروری است

مدیر بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: بومی‌سازی و معادل‌سازی قطعات مورد نیاز پارس جنوبی ضروری است.

بومی‌سازی و معادل‌سازی قطعات مورد نیاز پارس جنوبی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، جواد سهیلی عصر امروز در بازدید از مجتمع گازی اظهار داشت: پارس جنوبی نقش بسیار تاثیرگذاری در صنعت نفت دارد و متخصصان داخلی در سال‌های اخیر بیشترین تلاش را برای موفقیت این مجموعه به کار گرفته‌اند.

مدیر بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به لغو برخی از تحریم‌ها افزود: لغو تحریم‌ها فرصت مناسبی برای واردات تکنولوژی به منظور ساخت قطعات و تجهیزات مرتبط با صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در داخل کشور است.

سهیلی خاطرنشان کرد: در صورت لغو تحریم‌ها ضروری است که از این فرصت برای واردات تکنولوژی به منظور ساخت قطعات و تجهیزات مرتبط با صنعت نفت و گاز استفاده کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت نقش و جایگاه واحدهای تدارکاتی و عملیاتی در زنجیره تامین کالای وزارت نفت، باید یک نقشه راه و یک استراتژی مطمئن برای تبدیل تکنولوژی وارداتی به کالای تولیدی ساخت داخل در بدنه صنعت نفت وجود داشته باشد.

مدیر بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی تاکید کرد: از طرفی با توجه به توانایی‌های بالقوه و بالفعل تولید کنندگان در داخل کشور امیدواریم با لغو تحریم‌ها و استفاده از این فرصت مناسب گامی موثر در راستای معادل‌یابی یا بومی‌سازی مابقی تجهیزات و قطعات مرتبط برداشته شود.

سهیلی گفت: امروز شاهد موفقیت و اعتلای صنعت نفت هستیم و به فضل خدا این روند تداوم دارد و به ویژه پارس جنوبی در مسیر پیشرفت در حرکت است.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول