اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد

کاهش فلرینگ پالایشگاه‌های مجتمع گازی پارس جنوبی

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست مجتمع گاز پارس جنوبی از کاهش فلرینگ پالایشگاه‌های مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد.

کاهش فلرینگ پالایشگاه‌های مجتمع گازی پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علیرضا نجومی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی با تولید بیش از 43 درصد گاز کشور نقش مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد و در چند سال اخیر همواره شاهد افزایش تولیدات در این منطقه هستیم.

وی افزود: افزایش بهره‌وری و افزایش تولید در دستور کار مدیران قرار دارد و به فضل خدا با تلاش و فعالیت انجام گرفته به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به ارائه آموزش‌های ایمنی و زیست‌محیطی در این مجموعه خاطرنشان کرد: بر اساس آمار و ارقام موجود بالاترین سرانه آموزش HSE در سطح شرکت ملی گاز ایران متعلق به مجتمع گازی پارس جنوبی است.

نجومی با اشاره به اهمیت HSE در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: بالغ بر 155 مورد ممیزی در 6 ماهه اول سال انجام شده است که نشان دهنده تلاش این مجموعه است.

وی اضافه کرد: همچنین 2 هزار و 490 نفر ساعت کار پایش و ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران چه از منظر عملیاتی و چه از مناظر مختلف اجتماعی، زیست محیطی و بهداشتی بر اساس شاخص‌ها و چشم‌اندازهای HSE در این مجموعه پالایشگاهی انجام شده است.

رئیس HSE مجتمع پارس جنوبی با بیان اینکه سرانه آموزش اچ اس ای در مجتمع گازی 79 ساعت است گفت: در بحث HSE می‌توان به سرانه 79 ساعت آموزش در مجموعه پالایشگاه‌ها و ستاد به ازای نیروهای رسمی و پیمانکاری اشاره کرد که استاندارد آن 60 ساعت است. انجام مانورها و رزمایش‌ها بر اساس برنامه زمان‌بندی در حال انجام است و بر اساس اهداف معین شده مورد بازبینی قرار می‌گیرد.

نجومی از کاهش فلرینگ پالایشگاه‌های مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد و افزود: کاهش بسیار خوبی را در بحث فلرینگ‌ها شاهد هستیم که تحت پایش مدیریت ارشد مجموعه شرکت SPGC انجام شده است.

انتهای پیام/2451/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول