اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه:

رسم تغییر فرمانداران با تغییر دولت‌ها باید متوقف شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی با تاکید بر انتخاب شاخص‌های مشخص برای انتخاب فرمانداران، گفت: رسم تغییر فرمانداران با تغییر دولت‌ها باید متوقف شود.

رسم تغییر فرمانداران با تغییر دولت‌ها باید متوقف شود

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، حجت‌الاسلام غلامحسین ذاکری خطیر صبح امروز در مراسم معارفه و تودیع فرمانداران شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه استفاده از کلمه تودیع در مدیریت اسلامی مانند اصطلاح فارغ‌التحصیلی غلط است، افزود: ما باید تا آخرین لحظه زندگی برای اسلام و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی که به نمایندگی از مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان سخن می‌گفت با بیان اینکه 70 عامل برای موفقیت پیامبر گرامی اسلام وجود دارد، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و پشتیبانی مردم ایران در موقعیتی به دست آمد که شکنجه‌های دوران رژیم پهلوی قابل توصیف نیست.

وی با اشاره به اینکه بیشتر وزیران و مسئولان ارشد و استانداران و فرمانداران رژیم پهلوی بهایی بودند و انقلاب اسلامی حکومت را از آن رژیم گرفت، خاطر نشان کرد: در دوران اول انقلاب 100 گروه مختلف با انقلاب اسلامی درگیر بودند و ملت ایران با رهبری امام راحل در جنگ توپ با تن به پیروزی رسید.

ذاکری خطیر با بیان اینکه شاخص‌های مشخصی برای انتخاب فرمانداران تعیین شود تا با تغییر دولت شاهد احساس تغییر مدیریتی در آنان نباشیم، تصریح کرد: فرمانداران در زمان تغییرات دولت‌ها تا ماه ها مردد هستند و فعالیت‌های عمومی به کندی پیش می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه دولت بخشی از نظام است و همه دولت‌ها باید از توانمندی افراد متعهد و توانمند که برای نظام تلاش کنند استفاده کند، گفت: تغییر فرمانداران که با تحول در دولت‌ها انجام می‌شود سرمایه‌های مدیریتی را با مشکل روبه‌رو می‌کند و به ضرر نظام و تشیع است و باید متوقف شود.

وی با خیر مقدم به فرماندار جدید سوادکوه شمالی به بیان ویژگی‌های فرماندار سابق سوادکوه اشاره کرد و گفت: تعامل فرماندار با مسئولان و مردم صمیمی بود و ولایتمداری کمال رستمعلی از نکات برجسته شخصیتی وی بوده است.

انتهای پیام/86015/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول