اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ستاد بحران خوزستان:

آماده‌باش فرمانداران به دلیل بارش باران/ اوج بارش‌ها در شرق خوزستان

مدیر کل ستاد بحران خوزستان از آماده باش فرمانداران خوزستان به دلیل ورود سامانه بارشی به مرز‌های استان خبر داد و گفت: شدت بارش‌ها در شهرستان‌های شرقی خوزستان بیشتر است.

آماده‌باش فرمانداران به دلیل بارش باران/ اوج بارش‌ها در شرق خوزستان

محمدرضا آملازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: بارش باران از شهرهای آبادان و هندیجان آغاز شده است و در بقیه نقاط استان نیز از عصر امروز آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اخطاریه صادر شده توسط این اداره کل در روز گذشته افزود: به مردم و مسئولان در این زمینه اخطار داده‌ایم که مواظب شرایط جوی باشند و از حضور در کنار رودخانه‌ها و خلیج فارس خوداری کنند.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران باید ستاد هماهنگی مدیریت بحران را تشکیل دهند، خاطر نشان کرد: باید شهرستان‌ها برای مقابله با مشکلات احتمالی بارش باران آمادگی داشته باشند.

آملازاده با اشاره به اینکه خوزستان در این بارش‌ها شاهد باران مناسبی خواهد بود، افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها بارش‌ها همه مناطق استان را به صورت کم و بیش فرا می‌گیرد و در این زمینه اخطاریه‌ها و هشدارهای لازم صادر شده است.

مدیر کل ستاد بحران خوزستان با اشاره به اینکه باید با رعایت اصول ایمنی در جاده‌ها از تلفات احتمالی بکاهیم، تاکید کرد: تردد بدون زنجیر چرخ در مناطق کوهستانی استان خوزستان ممنوع است و باید رانندگان در این زمینه توجه به مسائل ایمنی و تجهیزات لازم داشته باشند.

این مقام مسئول تاکید کرد: شهرهای رامهرمز، بهبهان، هندیجان بیشترین بارش‌های باران را در این سامانه بارشی به خود اختصاص می‌دهند و در این شهرها باید مسئولان به مسائل ایمنی توجه بیشتری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سامانه بارشی جدید به خوزستان وارد شده است و از صبح امروز شهرهای هندیجان، آبادان، ماهشهر و... را تحت تاثیر قرار داده است.

انتهای پیام/72006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول