اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل بهداشت و درمان صنعت نفت خبر داد

راه‌اندازی و تجهیز 37 مرکز بهداشتی در صنعت نفت استان بوشهر

مدیر عامل بهداشت و درمان صنعت نفت از راه‌اندازی و تجهیز 37 مرکز بهداشتی در صنعت نفت استان بوشهر خبر داد.

راه‌اندازی و تجهیز 37 مرکز بهداشتی در صنعت نفت استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمدجواد کیان بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز درمانی ساختمان مرکزی جدید مجتمع صبح امروز با تبریک فرارسیدن میلاد پیامبر (ص) و هفته وحدت اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی کارکنان در مناطق عملیاتی دسترسی به بهداشت است.

وی افزود: در مناطقی همانند پارس جنوبی نیاز به مراقبت‌های بیشتری در حوزه بهداشت و درمان است و باید نکات لازم را در این حوزه بیش از گذشته رعایت کنیم.

کیان از راه‌اندازی و تجهیز 37 مرکز بهداشتی در صنعت نفت استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: با افتتاح این مرکز، تعداد مراکز درمانی در پارس جنوبی و شمالی تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر به 37 واحد می‌رسد.

مدیر عامل بهداشت و درمان صنعت نفت تاکید کرد: این مرکز بر اساس استاندارد ساخته شده و از وضعیت خوب و مطلوبی برخوردار است و تلاش می‌کنیم خدمات خوبی به کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی ارائه کنیم.

مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی نیز افتتاح این مرکز در این ایام را کار میمون و مبارکی دانست و افزود: ایجاد این مراکز درمانی باعث خوشحالی و دلگرمی مدیران و کارکنان می‌شود.

محمد حسنی در ادامه با اشاره به ضرورت پایش وضعیت سلامت جسمی و روحی کارکنان تصریح کرد: با پایش مشکلات جسمی و روحی همکاران، از ابتلای آنها به این بیماری‌ها جلوگیری کنیم و از مراکز درمانی باید فقط برای مواقع اورژانس استفاده کنیم.

وی در ادامه از تلاش‌های دکتر حسین‌زاده مسئول بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر و همکاران ایشان به خاطر ارائه خدمات شبانه‌روزی به کارکنان تشکر کرد.

کیوان میرزا اسماعیلی رئیس مرکز سلامت کار مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در این مراسم گفت: این مرکز در محیطی به مساحت 240 متر مربع دارای واحدهای دندانپزشکی، پزشک، اورژانس، داروخانه و اتاق بستری است که خدمات را در شیفت روزکاری به کارکنان ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول