اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت بهمئی:

وضعیت بهداشتی ترمینال بهمئی نگران‌کننده است

رئیس شبکه بهداشت بهمئی به کمبود‌ها و نواقص در حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: جایگاه ترمینال این شهرستان به دلیل نبود امکانات بهداشتی سلامت مردم را به خطر می‌اندازد.

وضعیت بهداشتی ترمینال بهمئی نگران‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، علی غفاری عصر امروز در نشست شورای سلامت شهرستان بهمئی اظهار کرد: مردم بهمئی برای درمان با وجود مسافت زیاد با شهرهای هم‌جوار به مراکز درمانی این شهر‌ها مراجعه می‌کردند و در حال حاضر اقداماتی برای استقرار پزشکان متخصص صورت گرفته و در طول هفته پزشکان متخصص در این مرکز به مردم شهرستان خدمات ارائه می‌دهند.

رئیس شبکه بهداشت بهمئی به کمبود‌ها و نواقص در حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: جایگاه ترمینال این شهرستان به دلیل مشکلاتی نظیر نبود سرویس بهداشتی و رعایت نکردن بهداشت در این جایگاه سلامت مردم را به خطر می‌اندازد.

غفاری با بیان این‌که لازم است ظروف یک بار مصرف در این شهرستان جمع‌آوری شود، افزود: با توجه به این‌که سلامت امر مهمی است باید ظروف یک بار مصرف در سطح شهر جمع‌آوری و ظروف گیاهی جایگزین آنها شود و ادارات نیز موظفند از ظروف گیاهی برای پذیرایی استفاده کنند و همچنین ادارات باید یک نفر را به عنوان رابط آموزشی بهداشت به شبکه بهداشت معرفی کنند.

وی به موضوع انتقال خون اشاره کرد و گفت: با توجه به پیگیری‌های مداوم قرار شد از نیمه دوم بهمن‌ماه اکیپ انتقال خون در شهرستان بهمئی مستقر شود که با حضور این اکیپ پاره‌ای از مشکلات رفع خواهد شد.

غفاری افزود: فروش مرغ زنده در سطح شهر نیز یکی دیگر از مشکلاتی است که سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازد و باید جمع‌آوری شوند.

وی گفت: دکه‌های فلزی سطح شهر نمی‌توانند مواد غذایی را به شهروندان ارائه دهند و در صورت انجام این کار به تعزیرات معرفی می‌شوند.

رئیس شبکه بهداشت بهمئی در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع اعضای شورای بهداشت و سلامت شهرستان بهمئی با بیان این‌که همه باید در راستای کمک به ارتقای سلامت این شهرستان یاور همدیگر باشیم و دستگاه‌ها به وظایف خود به درستی عمل کنند، تصریح کرد: فرهنگ‌سازی امروزه مهم‌ترین رسالت دستگاه‌های فرهنگی در زمینه بهداشت و درمان است که باید به رسالت خود عمل کنند به خصوص رسانه‌ها و مطبوعات که می‌توانند ضعف‌ها و مشکلات بهداشتی را به مسئولان گوشزد کرده و با نقد سازنده به رفع مشکلات در این حوزه کمک کنند.

انتهای پیام/82009/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول