اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز ستاد گسترش شبکه وزارت بهداشت خبر داد

اختصاص 300 میلیارد تومان به ساخت مراکز بهداشتی درمانی در کشور

رئیس مرکز ستاد گسترش شبکه وزارت بهداشت از اختصاص 300 میلیارد تومان به ساخت خانه بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی در کشور خبر داد.

اختصاص 300 میلیارد تومان به ساخت مراکز بهداشتی درمانی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، داود مقیمی ظهر امروز در اجلاس معاونین بهداشتی و مدیران گسترش شبکه دانشگاه‌های علوم پزشکی از اختصاص اعتبار 300 میلیارد تومانی وزارت بهداشت به احداث خانه بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی در کشور خبر داد.

وی افزود: بنا به دستور دکتر هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعتباراتی برای مناطق روستایی کشور در نظر گرفته شده است و مقرر شده این اعتبارات در راستای احداث واحدهای استیجاری و احداث واحدهایی که در مناطق روستایی کشور کسر داریم همچنین تعمیرات اساسی و بهبود استاندارد هزینه شود.

رئیس مرکز ستاد گسترش شبکه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: با توجه به کمبود نیروی انسانی بهورز و بازنشسته شدن بهورزان در دو سال آینده و جایگزینی آنها در کشور با اختصاص این اعتبار این کمبود به شکل ضربتی جبران خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با برگزاری جلسات متعدد و جمع‌آوری اطلاعات از سراسر کشور به جمع بندی‌هایی رسیده است و در این اجلاس به تشریح این برنامه‌ها پرداخته و فرم‌هایی برای ارسال اطلاعات جامع بین دانشگاه‌ها توزیع شده که در فرصت زمانی مناسب تکمیل و برای ما ارسال نمایند.

انتهای پیام/88001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول