اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کیار:

1.9 تن مواد غذایی غیربهداشتی در کیار جمع‌آوری شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کیار از جمع‌آوری یک هزار و ۹۷۴ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی از سطح مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی این شهرستان خبر داد.

1.9 تن مواد غذایی غیربهداشتی در کیار جمع‌آوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد علیرضا قربانی صبح امروز در نشست کمیته بهداشت و سلامت این شهرستان، اظهار کرد: تمام تلاش کارکنان این مرکز ارائه خدماتی شایسته به مردم است.

وی با اشاره به ضرورت برخورد با فروشندگان متخلف و خودداری مردم از تهیه مواد غذایی از دستفروشان دوره‌گرد، افزود: در همین راستا با سه دستفروش دوره‌گرد برخورد و پرونده 16 متخلف به مراجع غذایی ارسال شد.

قربانی از جمع‌آوری یک هزار و 974 کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی از سطح مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی این شهرستان خبر داد و گفت: بر اساس گزارشات مردمی شش واحد تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف شناسایی و به آنها تذکر داده شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کیار ادامه داد: انجام 50 مورد نمونه‌برداری از مواد غذایی، 183 مورد از اماکن عمومی و 118 مورد از تأسیسات آب از دیگر اقدامات این مرکز در سه ماهه سوم سال 92 به شمار می‌رود.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت رعایت بهداشت مواد غذایی، گفت: امروزه شاهد هستیم که تنوع و تولیدات مواد غذایی روز به روز در حال افزایش است، علاوه بر لزوم تعیین مقدار کافی از مواد غذایی، حفظ ایمنی، بهداشت و کیفیت مواد غذایی تولید شده نیز اهمیت خاصی دارد.

قربانی خاطرنشان کرد: بهداشت و ایمنی مواد غذایی از جنبه‌های مختلفی از جمله تامین سلامت مواد غذایی و نهایتاً تامین سلامت مصرف‌کنندگان حائز اهمیت است.

انتهای پیام/68001/ی20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول