اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی مطرح کرد

نامگذاری خیابان‌های خورموج بنام مساجد شهر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی گفت: مسئولان مساجد انتظار دارند که حداقل نام کوچه‌ها و خیابان‌هایی که مسجد در آنجا واقع است به نام آن مسجد نامگذاری شود.

نامگذاری خیابان‌های خورموج بنام مساجد شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سعید توکلیان ظهر امروز در جلسه شورایاران شهر خورموج از ابتکار شورای اسلامی شهر خورموج در ارتباط با تشکیل شورایارها قدردانی کرد.

وی افزود: مسئولان مساجد انتظار دارند که حداقل نام کوچه‌ها و خیابان‌هایی که مسجد در آنجا واقع است به نام آن مسجد نامگذاری شود. باید کوچه و خیابان‌هایی که به مساجد منتهی می‌شوند زودتر از جاهای دیگر آسفالت شود همین طرحی که فرماندار شهرستان دو سال پیش آن را مطرح کردند و قولی به مردم دادند.

توکلیان تاکید کرد: بین بعضی از مساجد و محله‌ها دره فصلی وجود دارد و باید فکری اندیشیده شود تا مشکل این مسیرها برای رفت و آمد مردم اصلاح شود. روشنایی خورموج که از ابتکارات شهردار و اعضای شورای اسلامی است در کمتر شهری آن را مشاهده کرده‌ایم و امروز خیابان طالقانی شهر خورموج که مظلوم واقع شده بود مانند بعضی از خیابان‌های شهر قم شده است که باید از ابتکار شهردار خورموج تقدیر کرد.

دبیر ستاد اقامه نماز خورموج نیز گفت: در تمام ادارات شهرستان دشتی دبیر اقامه نماز وجود دارد و برگزاری اقامه نماز در اکثر مساجد این شهرستان برگزار می‌شود.

سید احمد موسوی افزود: سعی و تلاش ما این است که نماز جماعت را در تمام ادارات شهرستان برگزار کنیم و همزمان با مساجد اذان نیز در آن ادارات گفته شود و در این زمینه تا حدودی موفق بوده‌ایم. وظیفه همه ما خدمت به نظام، انقلاب، مردم و گوش به فرامین رهبری بودن است و همه ائمه جماعت و بانیان مساجد گوش به فرمان مقام معظم رهبری، مسئولان دلسوز مملکتی مخصوصاً امام جمعه هستند.

وی ادامه داد: خدمات شیخیانی شهردار سابق نخل تقی قابل تقدیر است و امروز با حضور ایشان در شهر خورموج انتظار می‌رود که با اتحاد و همدلی و وحدتی که بین اعضای شورای اسلامی، مردم و شهردار وجود دارد شاهد پیشرفت روزافزون شهر خورموج باشیم.

انتهای پیام/66001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول