اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام بزرگواری:

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند فرهنگ خودکفایی است

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس بر نهادینه کردن فرهنگ خودکفایی در استان تاکید کرد.

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند فرهنگ خودکفایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در حوزه انتخابیه خود شاهد خدمات‌دهی ارزنده کمیته امداد بوده و هستیم، گفت: خدمات ارزنده‌ای در دوران تصدی فرهادی به جامعه هدف این نهاد حمایتی ارائه شده است.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از سرپرست کمیته امداد که به فرزندان این استان همواره بها می‌دهند و توجه ویژه داشته و دارند، گفت: اگر فرزندی در استان از منصب مدیریت خداحافظی کرد فرزند دیگری از این سرزمین معرفی ‌شد.

بزرگواری با تاکید بر این که در کمیته امداد نباید به باند، جناح و گروه خاصی توجه شود، گفت: مجموعه نمایندگان استان در مجلس همواره از مدیر جدید در راستای ارائه خدمات ارزشمند به جامعه هدف کمیته امداد حمایت و پشتیبانی می‌کند.

وی در ادامه با بیان این‌که نخستین انتظاری که از مجموعه کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد می‌رود فرهنگ‌‌سازی خودکفایی است، گفت: با ارائه تسهیلات و آموزش مهارت و همچنین نظارت می‌توان اشتغال‌زایی مناسبی برای خانواده‌های مددجو ایجاد کرد.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ خودکفایی در کهگیلویه و بویراحمد، اذعان کرد: باعث رنج است که مددجویان کمیته امداد همواره دست آن‌ها در جیب این نهاد حمایتی است از این‌رو فرهنگ خودکفایی باید در استان فرهنگ‌سازی شود.

حجت‌الاسلام بزرگواری از مجموعه کمیته امداد خواست تا توجه و عنایت بیشتری نسبت به خوابگاه‌های دانش‌آموزی داشته باشند، گفت: با توجه به این که راه‌اندازی این مجموعه بسیار ارزشمند و مناسب است انتظار می‌رود مسئولان ارشد کشوری و استانی همواره به این خوابگاه‌ها توجه داشته باشند چرا که همین افراد در خوابگاه‌های کمیته امداد افراد پایبند به امام و رهبری می‌شوند.

وی با بیان این‌که استعدادهای ارزنده‌ای در بین خانواده‌های فقیر و بی‌بضاعت در سطح کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد اما نیازمند توجه و حمایت هستند، گفت: انتظار می‌رود کمیته امداد استان با رویکردی جدید استعدادیابی نسبت به جامعه هدف خود داشته باشد و آن‌ها را حمایت کند.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول