اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل:

51 میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی پرداخت شده است

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل گفت: در 9 ماهه سال‌جاری بالغ بر 51 میلیارد و 628 میلیون ریال در قالب تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت پوشش و افراد نیازمند این شهرستان پرداخت شده است.

51 میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان اردبیل، جلیل قدیمی اظهار داشت: این مبلغ برای یک‌هزار و 29 نفر از مددجویان و افراد نیازمندی که استعداد ایجاد شغل را دارند، پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های این نهاد توانمندسازی و خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند جامعه است که در این راستا تسهیلات خودکفایی با هدف ایجاد طرح‌های اشتغالزایی برای خانواده‌های نیازمند تحت حمایتی که توان کار در آنان وجود دارد ولی به جهت مشکلات مالی قادر به ایجاد شغلی مناسب برای خود نیستند، پرداخت می‌شود.

قدیمی با اشاره به اینکه بالغ بر پنج میلیارد و 121 میلیون ریال از تسهیلات خودکفایی پرداخت شده از منابع امدادی است، خاطر نشان کرد: با پرداخت این مبلغ برای 189 نفر از خانواده‌های تحت حمایت شغل مناسب ایجاد شده است.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: مبلغ 46 میلیارد و 507 میلیون ریال تسهیلات نیز از محل منابع بانکی پرداخت شده که با این مبلغ زمینه اشتغال 840 نفر از افراد بیکار جویای کار فراهم شده و توانسته‌اند به استقلال اقتصادی دست یابند.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل یادآور شد: تسهیلات پرداختی در سه بخش کار انگیزی، توان‌افزایی و خودکفایی به خانواده‌ها اعطا شده است.

انتهای پیام/62006/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول